+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

I miss the old you
Thursday, October 9, 2014 @ 4:08 PM // leave a comment? [0 letters]




Assalamualaikum.


Aku rindu. Serius, aku rindu diri dia yang dulu. Aku rindu semuanya. Aku rindu sangat. Entah kenapa aku rasa sekarang dia dah lain dari yang aku kenal dulu. Yeah, maybe sebab kitorang dah clash. Kami memang clash tapi masih lagi contact antara satu sama lain. Aku gembira bila dia cakap yang dia masih lagi sayang akan aku. Tapi sayang dia tu masih lagi sama macam dulu ataupun tak? Dan aku rasa perasaan sayang dia tak sama macam dulu lagi... perasaan manusia boleh berubah. Begitu juga dengan aku..

Perasaan aku berubah ? Hahaha, pertama kali perasaan aku berubah. Perasaan aku berubah bila dapat tahu pasal gambar amin dengan emm.. Agak menyakitkan bila diingat balik. Bila aku dapat tahu perasaan aku berubah, aku cari balik perasaan tu. hahahaha. macam macam cara aku buat sebab nak sayang dia balik. Dan akhirnya perasaan tu kembali lagi. Aku sayang dia lagi dan aku memang tak boleh nafikan semua tu.

Macam dia cakap " Kalau amin sayang mira, mira percaya ke? "

Sebenarnya bukan antara percaya dengan tak percaya. Tapi sebenarnya dari sikap dia. Sikap dia yang buat aku tak yakin sebenarnya. Sebab tu aku selalu tanya dia tapi yang ada aku yang kena. Sekarang aku taktau lah nak buat apa. Spm pun dah nak dekat. Aku pun dah taknak fikir semua ni lagi. Aku cuma percaya kalau dia betul sayang aku macam dia cakapkan tu, dia pasti akan datang balik. Ya, kalau ada jodoh takkan kemana. Kalau dia bukan jodoh aku, aku akan terima. Lepas ni, aku akan terima semuanya.

Lagipun, semua ni aku yang nak. Aku yang nak tunggu dia lagi. Jadi aku yang kena terima semuanya. Aku kena terima kalau dia mesej, call atau jumpa dengan perempuan lain. sebab sekarang aku dengan dia bukan lagi macam dulu. Kalau dulu ye memang aku tak boleh terima sebab dia pakwe aku. Tapi sekarang bukan lagi. Jadi aku kena terima semuanya. Aku yang nak tunggu. Jadi aku yang kena dengar, dan tahan rasa sakit semua tu. Aku terlupa yang aku dengan dia bukan ada hubungan lagi. Macam dia cakap, mesej pun hanya untuk bertanya khabar..

aku update ni pun cuma nak cakap yang aku rindu diri dia yang dulu. Hahaha. Macam mana lah aku tak boleh perasan perasaan dia kat aku dulu. Bila baca semua mesej lame dia dekat facebook, baru aku tau yang dia memang sayang aku dulu. Banyak bezanya dengan yang sekarang. Nampak kasih sayang dia dekat situ.. Cara dia, layanan dia .. boleh nampak.. Kalau dulu, semuanyaaa dia yang mulakan dulu. Tapi sekarang aku yang mulakan dulu. Hahaha.

Amin, mana lah diri awak yang dulu. Hmm , salah aku sebab buat dia berubah sampai macam ni sekali. hahaha. Betul lah kata orang, orang yang sekarang takkan jadi macam dulu lagi bila hati dah disakitkan.. 

Diaa..


Diaa sayang aku macam dulu lagi kah??


Diaa..


Dia rindukan aku macam dulu lagi kah??


Dia cintakan aku macam dulu lagi kah??


Dan semua persoalan tu cuma dia je yang tahu. Dan aku?  Perasaan aku masih lagi untuk dia...

cuma sabar dan tunggu. 


Suatu hari nanti aku akan tahu jugak.

Bye. Assalam.