+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

2 JULAI 2011 ! ,,
Sunday, July 3, 2011 @ 12:08 AM // leave a comment? [0 letters]

woah , hari nie aku bangun awal , wah wah wah . tapi xde la awal sangat . hahax , aku rasa mls gile gile nak blari ! larian 1 malaysia nie ~ eish .  da la aku tido lambt smlm . pastu bngun awal plak . haha . pukul 6.25 pagi tu . aku dengar lgu skejap . aku dgr lagu Ft island !lagu hello hello ~  . best lagu tu .  tengok jam ! da pkl 6:35 pgi , wah ! da lmbt oh .  tengok tengok da pkul 6:50 pg . kawan aku da sampai . da pegi da ea . nak smpai da kt asrama . adoii ! . trlupa nak amek nombor ! cepat cepat gi balik rumah mula . x kira la kawan aku tu . da blebel da . haha . smpai da kt skolah , lega ! . baru nak duduk . cikgu da pnggil sruh pegi kt pdg ! .kena bratur la plak . coz ckgu nak amek kdtgn ~ . weh ! , aku x nmpk z pOn ?  puas aku cari . tapi x jumpa jumpa pon ~

lepas tu , cikgu sruh senam sbelum lari ! uwaahhh , haha . best gile la lagu dia . sakit perut aku tahan gelak coz dengar lagu tu . hehe .. cikgu oo cikgu ! . cikgu wat nape depan owr? la . cikgu senam rupanye . hehe . kita nampak cikgu macam joget je depan tu . hehe . cikgu joget sambil brsenam ! . kawan aku sorang lgi nie . ikut je ckgu buat apa . haha , klakar ase . tapi memang DAebaKKK ! .. haha . terbaik la ckgu ! . huhu

yeay ! , nak lari da ea  . tut tut tut , aku nampak zulhilmi kt pntu masuk . laa , zulhilmi tugas rupanye ! . haha . aku nyorok kt kawan aku da masa tu . x tau rr zulhilmi nampak ke x  . yeay ! . dapat kejar cikgu . haha . ckgu semua pkai baju wrne oren , jelez r plak . haha . da nak smpai kt skola ea. penat blari ! peluh peluh oh . haha . sblum tu . aku pkir , nak masuk ikut mne nie . kalo ikut pintu masuk . jumpa zulhilmi , klo masuk pntu kecik tuk bsikal owrr , dia ade situ plak . last last . aku jumpa dgn kawan kawan dia . haha . zulhilmi nak pegi kt geng geng dia . tapi , lepas nampk aku . trus dia jadi x tntu arah . dia nmpk lbih malu dripda aku .  wah ! benci gile la aku bila jumpa ngn kwn dia sorang nie ! lebih lebih lgi yg nme syakir --" . hari khamis owr , mengamuk aku dlm klas ! .  cikgu tengok je aku . haha . trima kasih rr ckgu . coz ckgu x marah kita pon . cikgu x  colekk pon kita . hehe . da ye rr , tiba tiba je pijak krsi aku lepas tu pijk beg . spe yg x mrh . x pasal pasal ade chop tapak kasut kt beg aku . eish ! . memang aku naek angin . last2 aku tolak meja dgn krusi dia smpai jatuh . puas hati aku . dia angkt krusi dia . dia tengok muka aku . aku ape lagi . da bulat mata aku tgk dia . haha , trus dia tgk arah laen . tapi aku mrh lgi kt dia . n skali aku mnjerit kt dia . haha .aku kdg2 ase nk pindh je tmpt duduk . yew la , duduk tepi dia . uish . menyakitkn hati betol ! bila da mrh kt dia ha , da puas hati aku . haha . oke la , kt sni je la . x ad m0od hari nie . saked kaki !~