+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

bENcI!
Thursday, March 24, 2011 @ 10:38 AM // leave a comment? [0 letters]

hello , pss , aku nak cakap nie , kalau korang la kan . suke ke kalau ade orang nak chat dengan korang lepas tu marah kat kite tanpe sebab ? . lepas tu , sebut perkataan yang tak elok la . euu , geli aku ! 
Aku benci dengan budak macam tu .  Kalau ada , da lame aku unfriend tahu .  Ada la sorang budax lelaki dalam kelas aku nie  . dia tu , aishh ! Ntah la camne aku nak cakap . dia tu suka benda benda yang pelik !
yerrkssz ! Terus aku tak mengaku dia kawan aku . Kesian betul la siapa yang jadi girlfriend dia . adoii . Nama tak perlu tahu okay ? tak penting pun . Eish , aku rasa nak tembakk je dia tu dengan senapang gajah . aish =,="