+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

hujan oh hujan~ ...
Monday, March 28, 2011 @ 9:39 PM // leave a comment? [0 letters]

hey guys . Okay , setiap hari hujan kan . ish ish ish . tak brenti2 pun . sedih sdih . Yang paling aku sedih kan , rumah kawan kawan aku semua da dImasuki air  . rumah diorang da banjir . uishh . rumah aku tak pernah pun masuk air . hehe ,. kalau la rumah aku masuk air , ish ish ish . bumbung sekolah pun da tak nampak tau    ( kot ) . hehe .  sebab rumah aku tuw kuarters la sayang .  tingkat atas sekali . haha , jadi , umah aku tak akan masuk air la .. hehe

Aku nak cerita nie . semalam ( 27/3 ) , masa perhimpunan . nak abes la , tiba tiba je cikgu sebut nama zulhilmi . aku terkejut la , takut la ade apa apa kan ? . lepas tu , cikgu pun cakap la yang zulhilmi terpilih dalam bola sepak . wow ! haha , Kelas aku ( 2E , dax perempuan ) usih ,  bising sangat sangat . diorang menjerit sebut nama aku and zulhilmi . sampai kelas 2F and 2D ( perempuan ) tengok kat aku ! semuanya tengok aku . adoii , takut aku =,= . 

Hari nie , ( 28 /3 ) dia ak datang sekolah .sebab dia lawan kat sekolah gong badak ( kot ) . sebelum  nak pergi lawan tu . masa kemahiran hidup . aku duduk kat bengkel . and aku nampak dia ! skali aku melompat . hahaha . macam budak budak .  aku tadi memang badmood . uish , aku harap dia menang . tapi , macam mane diorang brlawan ? kalau tadi hujan lebat gile ! . adoo , kat sini je ea . daaa ! ~