+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Kau tak layak jadi ketuaa .
Sunday, April 3, 2011 @ 9:11 PM // leave a comment? [0 letters]

Errhh ! Macam bodoh je aku kawan dengan kau kawan ! . Aku tahu kau ketua . Aku tahu kau ada tanggungjawab yang memang kau kena jalankan . Tapi kau jangan ingat , kau ketua . Kitorang semua nie kena ikut arahan kau ke ? . Sampai kau nak marah teruk teruk kat kitorang ? . Kau bukan mak aku , nak paksa paksa aku untuk buat semua tu . Kau senang la , kitorang buat kerja , kau pulak tak buat apa apa .
Kau da cukup bagus ke nak panggil aku bodoh nie ? .

Okay , Aku nak ucap terima kasih la dekat kau sebab kau panggil aku bodohh ! . Aku tak suka dengan sikap kau kawan .  Kau tak payah tunjuk baik kau tu . Kau keras kepala laa . Aku tahu kau anak kesayangan teacherr tuuu . Asyik-2 kau je yang betul . Teacher asyik bela kau jee . Hebat la kau .  Sebelum kau nak mengate orang , kau cermin diri kau dulu . Kau pun tak perfect sygg .  Kau da la marah-2 tak tentu pasal . Aku tahu , aku tak secerdik kau tuu . Aku tahu aku tak sebaikk kau tu . Tapi , aku tak de la nak paksa orangg .

Aku harap kau berubahh kawann . Aku tak nakk gaduhh . Kalau la perangai kau macam nie , kau tak layak jadi ketua kelass .