+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

saya tak bersalahh
Tuesday, April 5, 2011 @ 10:55 PM // leave a comment? [0 letters]

5/4/11  . . . 

auww , aku tak tahu la , kenapa aku rasa happy sangat sangat ! . haha , aku nak cerita nie .  hari nie , kena check gigi kat sekolah. aku tak de la takut sangat . and aku tanya la kat nurse tu . aku tanya " nurse nurse nurse . kena check je kan ? . tak cabut kan ? " haha , da tiga kali aku tanya soalan yang sama .  and korang tahu nurse tu jawab apa ?  nurse tu cakap " bukan check gigi la , tapi cabut gusi . " haha , boleh pulak dia loya buruk dengan aku . eh eh eh . aku yang loya buruk ke or nurse tu ? haha , whatever la . 

lepas tu , giliran aku pulak . aduhhhh ! sakit mata aku ! haha , silau weh ! . sakit mata aku pergi tengok kat lampu tu . macam bodoh je aku pergi tengok kat benda tu . lepas tu , nurse pun check la . hacktuihh , pahit benda tu . hehe . lepas tu , boleh pulak nurse tu interview aku . haha , tak de la , dia tanya aku anak cikgu ke . adoo , aku angguk je la . masa tu muka aku da laen da . hehe
aMek ! , dalam kelas aku la yang paling bising sekali . sampai budax lelaki marah gile kat aku . dia cakap , aku cakap tak brenti pun . hehe , ikut pandai i la . mulut i , bukan mulut u . hehe . 

Masa bahasa melayu , sekali aku buat mesti aku tanya cikgu . muka tak malu . heh , untuk budax sorang nie . aku benci gile dengan budak nie . senang senang je mu nak sebut nama ayah aku camtu . mu ingat nama ayah aku tu apa ? . tuih tuih . lepas aku gaduh tu . aku dengar la budax lelaki sorang nie . dia cakap " pegi kedai beli pahat , laa bugis anak pak wahab rupenye " haha . sakit perut aku bila mamat cakap macam tu . aku tengok miqdad macam nak nangis je . haha 

Masa balik dari sekolah , aku rasa malu sangat sangat ! . aku tak sedar la yang zulhilmi ade kat belakang aku . and kawan aku menjerit la . masa tu aku betul betul tak tahu . aku masa tu tengah cakap dengan kawan aku . lepas tu , aku minta tolong dengan kawan aku . suruh pegang kejap beg kain smbhyang aku .  lepas tu , aku terlupa yang kawan aku pegang kain smbhyng aku tu . sekali kawan aku pukul kepala aku dengan kain smbhyng aku tu . sakit sangat3 ! . ganas owrr , yang adlina pulak , ntah la camne aku nak cakap . pelik dengan dia . asal jumpa zulhilmi je mesti dia rasa seronok . aku just biasa je . tapi dalam hati seronok la .


Adlina pun sebut nama dia kuat kuat ! abes semua orang tengok kat aku and dia .  tak payah cakap , memang malu sangat2 .  geram pun ada . dia boleh buat rahsia aku bocor ! .  kawan aku basirah , dia cakap , yang zulhilmi masa tu nampak marah kat adlina . ouch , takut aku . aku tahu dia malu , aku pun malu gak sebab amai yang tengok .  aku sendiri tak tahu yang dia ade kat situ . Aku da buat keputusan . aku nak minta maaf kat dia esok ! . hehe , kalau aku berani la .  aku pun kena minta maaf gak walaupun tu bukan salah aku . hehe , harap harap aku tak lari bila jumpa dengan dia . hehe