+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

kawan , Kawan , Kawan!
Thursday, April 7, 2011 @ 11:36 PM // leave a comment? [0 letters]

Hari nie aku nak cerita pasal kawan aku . kalau rasa bosan or meluat dengan ceria aku . tak payah la baca eh . tak paksa pun . hehe , okay okay ! . aku nak cerita pasal bff aku ! aku sayang sangat2 kat diorang . siapa yang amek , aku tak akan maafkan orang tu sampai bila bila faham ? haha .

1 . basirah .
oit oit oit ! nie jangan amek ar . aku tak suka ! nie la bff aku yang paling aku sayang ! dia faham aku . aku kenal dia sejak aku darjah 2 lagi . lame da t :D . Aku paling rapat dengan dia la . kalau bab bab gaduh tu , sekejap je . lama tu baik mula . hehe , kadang kadang , aku and dia selalu buat perangai macam budax bdax . macam manja sikit . hehe , aku tak kisah  , janji aku tak gaduh  . hoho , kalau aku tengah sedih , dia mesti pujuk . kadang2 la . kalau dia tengaj badmood . opss ! jangan layan tau . nanti korang kena marah and dapat satu jelingan yang paling bahaya dari dia . hehe . kalau dia tak de mood . sangat2 takut untuk aku tegur dia . tapi , aku tetap tegur . hehe . dia selalu buat lawak . aku suke kawan dengan dia .  kadanag2 kalau dia jumpa dengan zulhilmi . dia tak akan duduk diam . selalu bising . cakap aku krim salam la ape la . hehe . Dia minat gile dengan justin bieber ! sma la dengan aku . and dia juga minat dengan korea ! huhu

2. wanie .
ha , nie sorang lagi . kawan aku tu beb ! . tapi , dia la yang paling rapat dengan basirah . dia nie minat gile dengan korea . terutama sekali dengan leeteuk :D . kadang2 kan , aku rasa lawak bila tngok dia dari jauh . hehe , tengok dari jauh , dia nampak kecik je . nampak comey jee . hehe , apew2 pon , dia tetap bff aku sampai mati :D

3. Najihah .
dia nie suke sangat buat lawak . kadang2 sakit hati gak dengan dia . Dia nie sporting dengan semua orang . kadang2 orang yg dia tak kenal pun dia pergi tegur . haha . dia nie pandai tau :D . lebih lebih lagi mathematics . and dia nie faham aku :D . hehe , apew2 pon aku happy gile la kawan dengan dia :) , bila dia x dtg skolah . ouch ! sunyi gile la . hehe

4. adlina .
Dia nie selalu je dapat info tentang zulhilmi . semua dia tahu . sebab sepupu dia kawan dengan zulhilmi . sepupu dia tuw lelaki . dia nie kadang2 , selalu buat andaian sendiri . kadang2 rasa kecik hati juga . tapi dia nie memang happy la . selalu buat org happy :D . kalau dia marah ! wow ! macam singa . haha , kalau tengok dia marah . aku takut gak . adoo , . apew2 pon , aku tetap akan kawan dia sampai mati :D
   
aku sayang bff aku nie ! . tak nak kehilangan diorang ! :D