+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Macam-2 berlaku hari nie :)
Friday, April 15, 2011 @ 12:37 AM // leave a comment? [0 letters]


Aku datnag la sekolah macam biasa . Masa aku nak letak beg , ada orang halang . Ouchh , apa niee . Kawan aku cakap , ustaz nak guna tempat niee . Aku tengok la kan , kelas 2B *kelas aliran arab , diorang bawa belon , kek , hadiah and others la . macam macam diorang bawa . macam nak buat party je . wehh ! , Aku pun nak join jugaa . Lepas tu , kawan aku cakap la . Ustaz rashid nak pindah sudahh . terkejut la juga masa aku dengar tu . diorang buat kat tempat biasa yang aku lepak setiap hari . Kawan aku pulak da bebel kat tepi aku . heee . 

Masa nak masuk kelas tu , aku duduk kat luar. Aku duduk kat luar mesti la ade sebab . hihi , Aku nak cari zulhilmi lahh . Kelas dia and kelas aku dekat la juga . tak dekat , tak jauh . hihi , Aku da nampak diaa . Dia pakai songkok . aceceh , aku suka bila dia pakai songkok . nampak hensem >.< . hihi . Aku tau kenapa dia pakai songkok . sebab semalam kat sekolah , semua budak lelaki kena check rambut . Ade yang kena botakk , ada yang tak kena . tapi yang aku pelik , kenapa zulhilmi boleh lepas ? . Rambut dia pun ape kurangnya . Panjang juga , uish , kena report kat cikgu nieh . haha

Waaa ! Aku benci waktu rehatt . Budak perempuan zaman sekarang memang ganas eh ? . Ye la , nak beli makanan pun nak berebut . macam  tak pernah makan setahunn . Sakit kepala aku tahu tak ? . Aku dengan kawan-2 aku biasa rehat kat koperasi and makan dekat astaka . hihi . Tapi yang aku pelik , Kalau rehat kan , zulhilmi dia pergi koperasi dulu , baru dia pergi kantin . Ouchh , dekat koperasi dia bukan beli ape-2 pun .  Tapi , hari nie lain sikitt . Dia nak rehat kat astaka jugaa .  Tapi dia lambat ! . haha , aku da nak pergi , baru dia sampai kat situu . Kawan aku ade bagi surat dekat zulhilmi . Tapi , bukan z yang baca , kawan dia yang baca ade la . eish , aku tak kisahh . hihi , sebab surat tu bukan aku yang tuliss . 


Okayy , Lepas sembahyang asar , sikgu buat majlis perpisahan untuk ustaz riffdi and ustaz rashid . Duduk je la dekat surau tu . Lepas tu , ustaz bagi ucapan . Aku tengok muka seorang-2 . Nampak macam sedihh jee . Ala , aku pun sedih jugaa . tapi aku tahan je :( . Lepas tu , cikgu disiplin bagi ceramah la pulak . haha , ceramah pasal kekasihh . Cikgu cakap macam nie la sekarang ramai ada dah kasih kan ? . ada yang gaduh pasal laki , lepas tu , ade ting.2 couple ngn ting.4 . Ade ting.2 couple dengan ting.3 and 4 . yang paling bahaya sekali . Ting.2 dengan ting.2 pulak tuu . ish-2 .

Kawan-2 aku yang lain , da tengok kat aku . and diorang cakap kat aku , owwrr mira r tuu . ape ape ape , aku single okayy . hihi , belum couple lagi dengan dia . hihi . Lepas tu , ustaz riffdi ade cakap sesuatu , dia cakap Perempuan macam chocolate sebab kalau chocolate jatuh kita akan rasa macam mane ? . sayang kan ? . hehe , rasa macam tak nak je makan coklat tu . sebab tu la kena jaga perempuan nie elok-2 . Oucchh , hihi , terharu :) . haha .   Ouchh , tiba-2 je rasa nak makan chocolate cadbury niee . haha , aku tak main la coklat seposen dua nie . hihi 

Okay , kat sini  jee . k baiii