+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

serOnok ataU seDIh ?!
Friday, June 17, 2011 @ 12:21 AM // leave a comment? [0 letters]

Assalamualaikum ! . ha , jawab jawab jawab , kalau x jawab dosa meh , hehe . ( 16/6 ) Ouch , aku x tau la , hari nie sepatutnya aku sedih atau gembira ? wah ,aku rasa dua dua ! . eish . - tadi aku duk dekat surau , pkul 12:45 tu , aku pegi kt tingkp n tngok kat luar . aku dgn kawan aku da lepak kt tingkp da . haha . aku nmpk zulhilmi . tapi dia macam x tentu arah ? . kejap sana , kejap sini . haha , aku juz gelak kecil je . tau x gelak kecil tu pe ? . kalau x tau , tnya diri sndri -,-  .  aish , bhenti mengarut =,= .  aku masa tu juz tgk dia jep , kOt , mungkin dia sedar kot aku tgk dia masa tu ? . haha .  

- ouch ! . tiba tiba je mood aku hilang . coz hari nie zulhilmi agak sombong ngn aku . sedih sedih sedih ! . masa agama islam , waa . kena b'diri lorh -,- . aku x siap kerja skolah , huhu . aku wat sambil b'diri . lenguh x lenguh kena buat juga . uish , kalau x buat , nama kena masuk dlm bku rekOd la -,- nasib baek aku salah skit je . kalau x , woah . mampus aku =,=  . tapi , aku rasa x bpe selesa . urm , urm , urm . aku rasa ade orang tengok aku ? . eish . masa aku nak antar keje skola aku kt cikgu . tut , amek ! . da tertangkp , dia memng tengk aku . ( nama dirahsiakn ) aish , terus aku citer kat kawan aku .. aku x nak prasan la , tapi memang betol? da 3 kali kena tngkp . eish . lepas tu , kawan aku adlina dia cakp la yg si tut tut tut tuw , masa bulan 3 dia pernah ad prasaan dekt aku . aku yg x prasan . eish , x suke aku !


- Masa nak pegi smbhyng asar , aku nampak si ikhwan duduk depan kelas aku . aku pun pkir la kan . asal dia duduk depan kelas aku plak nie . ada ape ape ke? . wah wah wah . aku masa tu da fikir macam macam da . lepas aku keluar dari klas . dia bagi aku kertas . lepas tu aku buka la , amek . gambr love -,- . eh , bukan bukan bukan . gmbr break heart ! t'kejut aku bhaii . ikhwan pun ckp la , zulhilmi yg bagi dekat aku , uish ,ape maksud zulhilmi lukis macam tu ? . terkejut aku oh , da la gambr break heart , mesti ada maksud kan ? . jadi , ak amek la . lepas tu, aku tengok betul betul . wah , cantek dia lukiss ... huhu .

- Masa sivik , aku asyik fikir jep . lepas tu aku nmpk zulhilmi dgn kawan kawan dia kt tngga . dekat dekat dgn kelas aku . kalau dari tempat aku , memang aku nmpk dia oh . aku pon pegi la tmpt kawan aku , basirah . wah wah wah . first time , aku panggil dia =)  . tapi perlhn jep . aish , x brani la nak pnggil kuat kuat . huh . tpi x tau la dia dengar ke x .lepas tu , aku penggil kwn dia . aku tanya la , ape maksud gmbr tu . lpas tu ikhwan ckp . gmbr tu xde maksud apa apa pon . aku rasa lega la , coz xde maksud apa apa . tapi aku x terima . coz tu gmbr breakheart , kalau dia juz lukis gmbr love memang aku terima oh , simpan elok elok . haha , jadi ak bgi balek krtas tu . aku trase la oit . lepas tu , diorang bgi dekat z . z da maen nyorok nyorok kat tngga . haha , aku nmpk oh ! . -,-tapi , bila dia pegi tu , aku nmpk muka dia macam muran ckit , waa . menyesal =,= , serius . bila nampk je dia macam tu , ak rasa nk nanges pon ade . aku duduk kt tmpt aku , aku diam skjap . last last kawan aku tnya aku . aku pon citer la kt dia .

- lepas aku citer kt kawan aku , aku amek kertas , aku tulis surat kt dia . dalam surat tu aku tulis macam macam . aku minta maaf kt dia , n tulis sebab sebab dia . aku hrap kawn dia  x bca . masa balek . kawan aku basirh , dia tlg bgi surat aku kt z .  z pon amek la . n then dia baca . aku tgk dia baca surat tu . lepas tu kawan aku ckp . kawan dia 2 org yg penyibuk  tu pon nak bca gak . tapi nasib baek zulhilmi pegi lari . haha , dia x bgi kawan kawan dia baca . selamat aku ,  x payah ak nak malu malu . huh

- lepas tgk dia baca surat tu , aku nmpk dia laen skit . tapi aku jelez =,= . masa kawn ak bgi surt tu kt dia , waaa , dekat gile gile . nasib baek , aku tulis nme aku , kalau x , mesty dia ingt kwn aku yg minat kt dia . uish . haha .. hari selasa , aku ad kecik aty ckit dgn dia . lepas tu kawan aku antar msej kt aku . dia ckp kumbang bukan seekor la mira memang la kumbng bkn seekor , tapi kumbang tu je yg ak nmpk oh . ha , ramai yg tnya . asal aku pilih z , asal x pilih org laen je ? . ha ,   aku cari lelaki yg lebih matang dari aku oh . jadi , sebb tu la aku pilih DIA . =) .