+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

17/7/11
Sunday, July 17, 2011 @ 10:03 PM // leave a comment? [0 letters]

wah !  semangat gila la aku nak pegi skola hari nie . haha , sebb dia? . errr , ntah r , haha . ish , pe la yg aku mengarut nie !~ , woahahh ..

hari nie , klas 2F kena baca Asmaul Husna kat depan oh , ala , tau-tau aje la , huh , zulhilmi klasz 2F oh ~ , jadi aku nak tgk dia camne hari nie . oke ! . klas 2F da kena pnggil , sruh bca Asmaul Husna da ~ . nampaknya , zulhilmi masok klas 2E or 2D oh . haha . dia x nak pegi depan oh . klas dia pon yg pegi depn juz 5 org ? -,-  . logik ke x ? , haha . yg pompuan plak da lari ke belakang . ala , bca Asmaul Husna malu plak nk bca depn-depan . kalau pasal ngorat , uIsh ! xde plak malu-malu kan ? . haha .
ala , masa kelas aku kena baca kt dpn tu , aku juz relax oh . aku nom 4 rasanya . haha .malu tu adalah . tapi kena juga . coz nanty ckgu blebel plak . malas aku nk dgr ckgu blebel oh !

wOah ! da nmpak zulhilmi kat depan =] , dia mcm x tntu arah , kjap sana , kjap sini . ish3 . haha . yew la . masa klasz diorang bca . aku asyik tgk dia je . hehe <3  . oke ! skunk ustazah nk gtaw something at dax perempuan ting.2 ! , woah , tkot aku oh . ustazah sruh semua dax pompuan ting.2 pegi bilik kuliah ~
ha , korang ingt apa ? nak blaja ? oh tidak ~ . semua dax pompuan ting.2 kena suntikan hpv yg ke 3 oh !~ yeay ! . haha . aku siap mengata kawan-kawan aku lagi . haha . aku ckp at kawan aku camnie ha , nanty kena cucuk . aku nk tgk spe yg akn nangis nanti , *gelak terbahak2  , ha , nie kawan aku plak yg sambung basirah aku nak tgk hok yg puasa tu je . nak tgk dia nangis ke x ,  haha , weh ! aku la tu =] , hehe . hari nie aku n najihah puasa oh ~ . jadi aku x tau , aku larat ke x nanti . ish3 . nie aku plak yg sambung ala , org kuat iman x kan nangis la doe , jgn risau la ! whaha , relax2 . haha .ha . tiba-tiba je dtg pnyakit aku ! haha . pnyakit suka gelak trbahak- bahak . haha ~ saked perut aku tau x ? . kawan aku pun da usik aku . diorang ckp aku da nk brsalin . haha , sebb masa aku tgh gelak tu , aku tgh pegang perut aku oh . hehex ~

oke ! nie yg aku x brape suka . please la kawan ! . aku x suka dekt miqdad atau lebih dikenali sbgai  itik  ! . kawan aku da mula buat cerita oh . aku benci ! . masa aku trun tngga kan . pastu nmpk si miqdad dekat atas . kawan aku adlina ckp kat si miqdad , weh miqdad tempat tepi mu kosong x ? kalau kosong mira nk duduk eh ! ha , aku trus mnjerit kat si adlina uh , geram punya pasal . lepas tu , kwn aku basirah ckp kat aku . yg si miqdad cakap , duduk la ~ . uwerks ! .geli aku oh . ish , si miqdad nie memng nk buat aku takut dgn dia  ! . benci oh .
oke ! da pukul 3.30 ptg . ustazah sruh brkumpul dekt bilik kuliah . ala , bilik kuliah ad betul-betul depan klasz aku oh . haha . aku takut oh ! debar aku oh ! haha . nasib baik klas 2F masa tu ad dlm makmal sains . jadi , aku amek ksempatan nie , aku pegi klasz 2F , budax2 permpuan klas 2F ad la , cOz diorang pun kna brkumpul juga . jadi , aku minta beg zulhilmi oh ~ . haha . aku buat muka x malu . ad la 2,3 org tgk aku masa tu . hehex , aku check beg dia . woah ! buku teks n buku tulis lngsung xde oh ! . juz ade pencil + pen + pemadam n shelai kertas . haha . aku pun ckp la uish , si zulhilmi nie pegi skola buat apa eh , buku pun xde langsung .! haha , masa tu aku da blebel oh . 

lepas tu , ada dua org dax prmpuan klas 2f tnya aku . weh , awak ke yg couple nge zulhilmi ? woah ! soalan ! , bhaya tu . haha . aku juz gelak ~ hehe .  x tau nk ckp apa . last2 aku lari . hehex . lepas tu , aku pegi balik . aku ckp kt diorang , jgn gtaw kt zulhilmi . hehex .  lepas tu . aku nmpk zulhilmi n kwn2 dia kt tngga . aku juz sngih je . haha . yeay ! klas aku kena pegi cucuk ! . aku n njihah ad la tlg nurse nie .  tlg tick nama ex-klas 1E dulu .   lepas tu . ade nma aku ? . debar- debar ! .lepas je aku tgk mngsa suntikn nie ! , muka dia , uish . mcm-mcm riak wajah dia oh . haha .  si najihah ~ . hehe . sowy kawan .
lepas je najihah pegi . aku plak yg kena . aku penjam mata ! . aku genggam tgn aku . waaaa , sejuk je bahu aku . haha . lepas je nurse tu masukkn jarum yg tajam gile-gile tu ! . aku rasa ? , aku rasa x sakit lngsung ! serius oh ~ . lepas je nurse tu tarikk keluar . haha . muka aku jadi brubah oh ! . sakit ! . ase nak nanges pon ad . tapi aku tahan . ehe. nak pegi tnds . cOz nk betul2 kan lengn baju . nasib baek lngn bju skolah aku xde drah . daMmm ! zulhilmi ade kt depn klas aku . dia nmpk la aku , hahax , masa tu aku tgh sakit . so xde senyum2 nie . haha . dia tgk aje la .

zulhilmi tgk je gelagat aku dgn kwn aku adlina . haha . aku geram gile-gile dgn dia oh ! dia pegi pukul dkt tmpt cucuk tu . sakit la ! , aku tahan je . coz zulhilmi tgk aku dari atas . zulhilmi sngja , dia sngja duduk  dpn klas aku . da la aku tgh sakit . kalau x an . aku da lame pukul si adlina tu . geram tau x ! . bila masuk klas je . adlina ckp kat aku . dia ckp sakit la mira  mu pukul kt tmpt tu n bla bla bla . dia ingt dia sorang je ke sakit ?
weh ! kalau dia x cari pasal dgn aku , kalau dia x pukul tmpt suntink tu , aku x kan pukul dia la ! . agak2 rr nak tduh org mcm tu . nie la aku tekan gile gile dgn kwn mcm nie . aku da x tahan gile-gile da ! . balik rumah , bengkak bahu aku . ish ! . kalau dia bca nie kan , aku minta rr tlg jgn nk tuduh org n jgn cari psal dgn org , errhh ! .
 hari nie aku betul betul x larat oh ! , tgn aku ase saked , haha . pss ! . kawn aku ckp , 14 org dax klas aku akn dapat surat amaran yg prtme ! . haha . surat amaran coz x dtg skola . oke . aku skunk tgh takut . kot la nama aku ade skali kan ? ha , kalau ad . eish ! memang kena dgn ayah aku ! woahahah . memng best . hahaha . oke rr , daa ~