+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

- Muka saya menjadi Merah ! ,,
Friday, July 22, 2011 @ 11:54 PM // leave a comment? [1 letters]

- wah ! Merah ? ,, knape jadi merah eh ? ,, wah3 , haha . muka aku jadi merah dsebabkn DIA ! .dia? ,, spe dIa ? ,, ZULHILMI oh !~ . haha ,, Muka aku jadI meraH ,, brdeBar ~ .. bdN aku x merAH auu , muka je . hehe .. aku x Mcm hulk tu ,, semua hijau . haha . da3x  , brhenti mngarut -,-   .

Oke . skunk aku nak citer kt kOrunk . ary rabu aku ad msej dgn dia =]  . jadi . aku ad antar ayat kt dia . ntah camne la aku x prasan . ayat kt bwh skali tu , ade tnya camnie - awak sayang saya x ?  - uish , Malu skjap aku oh . aku x nak antar ayat tu oh . tapi da terrantar ,, nak wat camne lagi kan ? .. redha je la dgn jawpn dia .  lame la juga , aku tnggu jwpn dia . so , aku dgr lagu kt hpOn aku . lagU B1A4 ! . hehe . best oh ~ .

 - lepas tu !  enseT aku brbunyi2x , haha  . -,-  . aku tkOt oh nak bca . tapi kena baca juga kan , nak tau jwpn dia apa . wah3 ! . muKa aku jadi MERAH ! . hehe . dia bls ,, -
saya syg dekt awak - , =]  . trsangat la *happy tau x ? . lepas tu , aku bls , aku tnya dia -jawpn dari hati ke ?- ,, =]  . lepas tu . dia ckp kt aku , jwpn tu memng dari hati , ikhlas , =] . dia ckp , dia syg aku dgn ikhlas =] , hepy skjap aku . huh .
jadi , hari khamis tu . dia nmpk mcm malu ckit dgn aku . yew la , lepas je msej ngn dia mcm tu . dia tros luahkn isi hati dia . aku plak yg jadi malu + merah ! Nak je aku mnjerit masa tu . hehe. 
hari nie , aku msej lgi dgn dia . wah !dia masuk silat oh , hebat kan ? . bagi aku kan , spe-2 yg masuk silat , memng hebat n terbaekk la . sebb kakak aku n abg aku dlu pon masuk silat . tp , abg aku skjap je. kakak aku pling lme skali . tapi , skunk kakak aku da brhenti maen silat ,,  ad sebb2 yg trtntu ~ . woah , aku je yg x masuk silat , hoho , dlu aku nak masOk , tp . xbOleh , huh . ntah la ~

- oke ! sambung balik cIter ~ . tadi , aku msej dgn dia . tiba2x je dia tnya aku , dia tnya - awak rindu saya x?- OMG! . aku x tau nk bls ap . hehex , jadi . aku antr la satu ayat nie. tapi , dia plak x fhm maksud dia apa . jadi aku antr ayat satu lgi . ayat yg brlainan . tgk dia mcm da puas hati . haha . aku plak yg jadi malu oh . merah ~ . 
Oke ! kOrunk prnah dgr x lagu najwa latif - carta hati ? - lagu tu best kan ? cute je lagu tu . bagi aku kan . lagu tu penuh dgn makna ! , lgu tu cam sme je dgn situasi aku n dia skunk .. yg mula2x tu ade maknan ,, yg nie ~ 
"   Engkau duduk disitu ,
diam tersipu malu ..
mahu mendekati akuu ..
aku mulai resah, hatiku jadi kebah  ..
melihat dirimu aku rebah ,,
tapi hati ini ,kuat menyatakan ,
kau terkini duduk di carta hati " ..
 
naH !~ .. lirIk kat atas tu la , ade maksUd  antara aku dgn dia , hoho . aku ingt balik masa bln 1 ~ start buka skOla. masa tu , aku x bpe rapat dgn zlhilmi oh . lepas je . dia dpt tahu aku masih lagi ad hati dgn dia . ha . tmpt dia utk tgk aku .. dekt bilik sakit ape ntah , n dewaN kuliah ,, hoho . dari situ memng nmpk dia la ~ . kdg2 dia slalu gak kena tngkp , haha . cOz curi2 tgk . ish3~ .

Oke !  . kat sni aje la~ . MALAS da nk tulis panjangpanjang . haha . nak tulis pendekpendek je , kOt la ~ kalO aku rjin , aku tulis panjangpanjang . hehe . daaa ~ ,