+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

7/7/11 ~
Friday, July 8, 2011 @ 1:07 AM // leave a comment? [0 letters]

Malas gile gile nak pegi skola hari nie! =P ,, kalau ikutkan hati , aku x nak pegi tau x . uish . tapi aku kena pegi gak coz ad math ! and surat ,, aku nak bagi dekat zulhilmi lOrh ,,wahhh ! bosan gile gile datang skolah . x blaja mane pon hari nie . tapi , kalau dduk kat rumah bosan gak , eish . woah ! hujan lebat meh ! memang best rr , haha . sejuk ngat ! kilat kuat plak tu . debor debor debor . haha . kawan kawan aku semua tarik aku . aku takot juga ! tapi , aku juz wat brani jep . hoho . pucat muka aku masa tu , hehe .


UBAH TOPIK ! .

hari nie , aku nak bagi surat kt zulhilmi , surat tu , tentang perasaan aku skrg nie . and masa rehat tadi . aku nampak zulhilmi kt kantin  . aku mcm nak x nak je tengok dia .. bila aku tengok dia . uish , aku rasa happy plak . haha . aku dgn kawan aku sorang nie ! rabiatul ~ . sedap kan nma dia ? . hoho . aku ingt lgi , hari tu . mak aku ad crita kt aku . dulu dulu mak aku nak letak nama aku dgn nama rabiatul adawiyah . tapi dihalang oleh kakak ak . haha . kakak aku nak letak nama aku dgn nama nurulsyahira amira . jadi  , kakak aku la yg namakn aku . huh , coz nak sme or dekat2 dgn nama dia . nama kakak aku nurulsyazana nabila ~ . dekat kan? . huh .

balik ke TOPIK tadi ! 
aku n rabiatul pegi la klas 2F ! klas zulhilmi blaja skrg . haha ,  juz nak tahu tempat duduk dia je . and , aku tgk2 beg dia tu . ramai org tengok aku tadi . haha . aku je yg wat relax , mcm xde apa2 . nasib baek la masa tu xde budax lelaki lagi masa tu . kalau x mampos aku --"

oke . aku tunggu dia depan kelas aku . wah ! lama juga aku tunggu dia . haha . lenguh kaki aku bdiri kt situ . jadi aku masuk klas . oke ! aku da nampak dia dari jauh . da nak panggil . tapi aku x boleh . hoho . coz ade geng2 dia lorh . last2 aku pnggil kawan rapat dia . rapat ke? . ntah la . haha . aku minta tlg dari dia . tlg pnggil dia . woah ,, zulhilmi da dtg ! tapi masa tu la plak hujan nak turun .. woah , cepat cepat aku masuk klas .


ay0y ! memang susah gile gile la nak bagi srat nie kt dia . padahal dia depan mata . tapi susah nak bagi . uish pe kes la --" . lepas je solat asar , aku lmbt masuk klas ! coz ade hal . hehe . masuk je klas , kawan aku ain , dia gtaw kt zulhilmi tentang surat tu , and ain ckp , zulhilmi minta surat tu . eish ! ak mcm nak x nak je bagi surat tu kt dia =(  , lepas tu , kawan aku sorang plak . rabiatul  ,, dia gtaw kt zulhilmi yg aku nak bagi surat    putus . kawan aku cakap , dia nampak kecewa skit .. aish . aku rasa x smpai hati nak bagi surat tu kt dia .

last2 . kawan kawan aku dari klas laen , x stuju aku bgi surat tu kt zulhilmi . kawan aku sorang nie , azlin dia marah aku --"  , dia ckp kat aku . zulhilmi tu kan pmalu , jadi tahu tahu je la prngai dia camne . eish . aku tahu dia malu . tapi x kan la smpai bila bila =( . lepas tu ,kawan aku adlina , dia pon x stuju aku bgi surat tu kt zulhilmi . dia ckp , nanti dia kecewa . abistu aku nie? . aku x kcewa ke dgn prngai dia tu ? . eish . aku lagi la skit hati dgn dia =( . ntah la . adlina ckp yg aku + zulhilmi nie sama sama ego + malu  n masing masing x nak mengalah . haha


last2 , aku x bagi surat tu kt zlhilmi . coz aku rasa berat plak nak bagi dekat dia . ye la , da 1 tahun lbih aku jtuh cinta dgn dia . skrg ? tiba tiba je nak lupkn dia? . memang x la.  skrg kawan kawan aku pon da bgi smngt dkt aku . eish3