+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

saked aty ! --"
Wednesday, July 6, 2011 @ 11:56 PM // leave a comment? [0 letters]

zulhilmi weh ! , bxpe la awk wat saya gnie ? , Npe salh sya kt awk rr , sMpai awk nk larikn diri awk dari sya? ,, awk tau x saya syg awk gile-2 la ! , tapi , awk wat mcm relax je .
awak jgn rr lari dari saya ! . sya x boleh ! . saya cari awk ! tapi , x Jumpa-2 pOm , saked tau x ! .

hari tu saya jumpa awak ! , wah ! . saya ase happy sgt-3 ~! . tapi , awk wat mcm biasa je ? , eIsh ! .  wOaah , bila awak wat camtu kan ,, hati sya ase saked gile ! .. x sngka awk wat g2 ke sya ..
mne snyumn awak yg dlu tuh ! , ke awak minat org laen da ? ..saya bkn spe2 pon kan ?~ ..  tuw hak awak , bkn hak saya ..

tapi , satu je ! , klO bOleh , TOLONG la Jujur  ngn saya ! .. saya nk awk jujur , klO awak ade daH .. tkpe la ! .. xder lah sya  nak malu-2 nak jumpa awak ! ,, mcm org bodoh ! awak tau x , bila awak wat mcm x layan sya , sya makin x yakin dgn awak ! x yakin dgn CINTA awak tuw! tolong la zulhilmi !
awak wat saya nages oxmo , smpai merah mata sya nie tau x ? , bengkak oh . mak saya tnya , saya wat x tau jee . zulhilmi , klo boleh saya , saya , saya nak BENCI awak ! , rmai org ckp kt saya , klo BENCI lama-2 SAYANG .. saya nak g2 ! , tapi , saya nk wat  gne , hati saya tetap pilih awak ! . saya x boleh benci awak atau lupkn awak .

da 1 tahun saya sukakan awak ! , wah ! lama kan ? . saya x nak awak tunjuk dari segi p'watakan awak tuw . saya nak awak jujur ! . saya nak ayat cinta , sayang , suka keluar sndri dari mulut awak ! bkn org laen , .. kalau boleh . saya nak awak ! saya nak awak jadi MILIK saya ssuatu hari nanti . =]   , tapi , kawan saya x bpe suka awak . kawan saya lebih suka saya + shah daripada awak . saya x nak shah ! , saya nak awak je ! .tolong la , ! puas da saya nanges , saya x nak da nanges sebab hal gni .. tiap-2 hari m0od saya x ad kt skolah . depan kawan saya je , saya happy ,! hum , arynie , awak da trima jelingn saya tu , tau kan maksud dia? bAgus la klo g2 ! . saya nak BENci awak ! tapi , saya x bOleh . Oaaah ! , axpe la saya ley jatuh cinta dgn awak ? eish ,   ILY .