+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

sayang kam0o ! =D
Thursday, July 14, 2011 @ 12:53 PM // leave a comment? [0 letters]

14/7/11 . --> oke , hari nie aku x pegi skola oh . malas !  semua kawan aku x pegi skola hari nie . coz x bpe blaja oh . hari nie ckgu math x ad . coz pegi khusus  . trsngt la bosan --" klo ckgu math xde  , . da seminggu ckgu math xde oh . jadi aku x pegi la skola hari nie ! . haha , hari nie hari khamis kan ? . wwoah ! aku ingt hari jumaat lorh .ape la yang aku mengarut nie -.-  .

oke , skunk aku nk cite pasal smlm oh . tgk kt bawah tau ! ( 13/7/11 ) , <-- tarikh smlm , jgn pelik plak ! hehe.

oke , smlm aku xde m0od nk pegi skola ! . coz aku x de mood nak jumpa zulhilmi oh ! . aku x benci dia , tapi . aku xde mood . kawan aku plak cam biasa . ad yg mngata zulhilmi . aku marah au dia mngata zulhilmi aku ! . ish , tapi , nak wat camne . zulhilmi da buat cam2 . tapi . aku x tau semua tu betul or x , .

smlm , masa aku pegi kantin  , nk beli mknan oh . lapr meh . haha . aku nmpk zulhilmi . zulhilmi senyum kt aku . tapi aku ? aku juz biasa , tgk dia . tapi aku x snyum oh . bila pkir balik . aku pon sedih oh bila aku buat mcm tu kt dia. zulhilmi da snyum gile2 kat aku . tapi aku buat x kesah . uish .
kawan aku plak kata aku memng patot buat mcm tu , aku juz snyum biasa je .
lepas tu , aku nmpk zulhilmi lagi . skunk zulhilmi laen oh . dia snyum biasa je . dia nmpk muram -,-  . sebab aku kot ? . aku sombong gile ngn dia smlm . senyum pon x kt dia . kesian kt dia .

jadi , smlm aku memng da b'pakat dgn kwn2 aku x nak pegi skola hari khamis , ha . hari nie la . haha . pening meh . aku x tau la asal aku jadi camni . gila ckit ! . haha .  coz aku tgh happy gila2 oh ! .
Nak tau x asal aku happy gila2 nie ? . meh cnie aku nk citer .
Malam tadi , pukul 12 ! bkn pukul 12 tgh hari au , tapi tgh mlam !  . haha . aku mls la nk bca .  kot la tu dari kwn aku basirah meh . coz dia slalu antr ayat yg best2 utk aku . jadi aku biar la . tapi . aku tetap nk bca oh . hehe . aku pegi kt hpon aku   , aku bca ! wah ! . sedih yg amat aku . aku ase nk nangis mlm tadi .  aku ase b'salah pon ade kt zulhilmi .  coz tu msej dari kwn zulhilmi , iaitu Luqman oh . dia antr msej kt aku .
nah ! , disebbkn aku happy sgt . jadi aku nk kongsi prasaan happy aku kt korang oh .
tgk at bwah  . . .

---> hai , zulhilmi cakap dia x nak awak lupakn dia . dye masih cintakan awak , cayew r . cuma dye malu dgn awak n kwn2 awk je . dye masih cintkn awak n masih sayangkn awk .

woah , mcm2 la zulhilmi sruh si luqman gtaw kt aku . tapi antra msej yg aku maen dgn luqman uh , aku pling suka msej yg atas uh ! . da nak nanges aku 0h . haha . aku jadi malu nk jumpa ngn dia .  aku x sngka oh . si ikhwan tipu aku . dia ckp surat tu zulhilmi x bca ,tapi zulhilmi pegi buang surat tu . ha , dari s2 la , aku mula x nk jumpa dgn zulhilmi . jahat kan kwn dia . sngja nk bgi aku jauh2 dgn zulhilmi . tapi nasib baek kwn dia sorng nie cite semua kt aku . klo x , ish . x tau nk ckp camne lgi .  woah ! . aku mngaku ! aku  x leh lePaskn dia oh ! . saYang dia =)

M tuk merah..
Merah tuk darah..
Darah tuk hati..
Hati tuk cinta..
Cinta tuk awk..
...Awak tuk saye..
Saya syg awk....