+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

12/7/11 =[
Wednesday, July 13, 2011 @ 12:19 AM // leave a comment? [0 letters]

oke ! . skunk tajuk juz tarikh ! . aku da x de idea nak letk tajuk ap ? . haha . tajuk blog aku memng la x bpe menarik . tpi cerita menarik x ? . haha . sdkit la kot ? kan3? Oke ! . skunk aku nk citer psal hari nie .
wah ! . aku semngt gile nak pegi skola , smngt nk jumpa ngn zulhilmi ! smngt nak kenekn zulhilmi mcm smlm ! . tapi semua tu x brlaku pOn ;) . ad tu , ada . tapi trOs jadi prkara buruk =) . aku juz sbar je .

oke? . nieh aku nk cite ! . bca deh ! . huh .
- tadi msa math , ckgu aku xde . aku pon x tau la ckgu aku pegi mne =[  . aku smngt nk blaja math hari nie . adoyai . oke . aku da nmpk zulhilmi n kwn2 dia , luqman , ikhwan n aiman . diorang da duduk depn klasz aku . aku juz tgk jep ? .lepas tu . ikhwan datang dekt aku . dia ckp , zulhilmi minta surat putus tu , tapi . aku x bwa hari ni . aku pegi dekat zulhilmi . tapi...
haha . dia maen sorok2 plak kt situ . haha . aku juz senyum tgk gelagat dia . dia jadi malu bila aku dekat ngn dia . ala , aku pon malu la . juz buat muka x tahu malu .haha . muka aku pon pe kurng nya , da merah ah . =p  .
last2 , aku duduk kt pintu tngga . tahu kan ? . hehe . wah ! dekat gila aku ckp dgn ikhwan ! . aku da brdebar bila b'ckp dgn ikhwan tu . aku ckp la kt diorang . yg aku x bwa surat tu . aku akn bwa esok .
adoii . camne aku nk ckp dgn zulhilmi ? . zulhilmi malu ngn aku ? aduh ! .  tapi . aku ckp kuat msa tu , nak bagi dia dgr . haha .

lepas tu . kwn aku sorng nie . eh salah , kwn aku 4 org . huh . nak pegi tnds ! tapi pegi 4 org oh . haha . aku masih lg kt tngga tu .  lepas tu kwn aku rabiatul tarik aku . n then , dia ckp dekt kwn2 zulhilmi n zulhilmi skali la . haha . rabiatul ckp camnie la weh , mira couple ngn aku skunk nie eh woaahh ! couple tipu2 . haha . couple sbgai kwn oh . haha . lepas tu , kwn aku sorng lagi sambung , basirah , dia ckp camnie ah weh , mira ad da pakwe baru ,. smart ag daripda mu ha , kata2 basirh tu dituju untuk zulhilmi . zulhilmi dgr la msa tu . aku pon rasa marah juga bila dia ckp camtu . tapi , aku x boleh kata apa2 . coz kwn2 aku da tarik . rabiatul plak ckp dekt aku n zulhilmi oh , wat date plak da kt tngga haha . eh2 ! , xder maknanya lOrh =p . lepas je pegi tnds . aku , bsirh n adlina . da nak naek tngga . damm , b'tembung dgn zulhilmi oh . b'debar2 hati aku tau . zulhilmi masa tu senyum . haha .cair hati aku bila tgk snyuman dia uh . hha . lepas tu . luqman pon ckp . wah , jumpa sni plak da , bngga zulhilmi oh haha . aku poN =) . tapi , kwn aku basirh ckp camnie plak da jgn prasan rr ! , wah ! . luqman trhenti skjp oh . haha . aku juz senyum biasa jep . aku tkot zulhilmi pkir mcm2 . so , aku tulis surat at dia =) .

ha , kat sni la dia buat aku marah ! . aku bagi surt tu kt dia ! tp ? dia sruh kwn dia amek ? . weh ! . adoyaii . aku msa tu , kt bilik guru . aku nmpk dia kt bilik guru . jdi kwn aku tlg bagi . da lme tu . ikhwan pon ckp ah . yg surat tu , zulhilmi x bca pOn ? . Org laen yg bca? weh ! . saket hati aku ! . satu nie ! . memng aku da x ley sbar , memng mnyakitkn hati aku ! . aku rasa nak nanges da msa tu ! . aku pegi kt beg aku . aku amek origami bntuk love , ada nma aku n dia . aku koyakkn ! wah , kwn2 aku semua trkejut dgn tindkn aku tu . aku pegi kt tong smpah . aku koyakkn . muka aku da merah . n mata aku da berair oh . air mata nie nk kluar juga oh . degil kan ? .  kwn2 aku semua pnggil aku . tapi aku msa tu buat x tau . coz hati aku da sakit ! . aku pegi tnds . menangis sepuas - puas hati aku =] . 

wah ! pegi makmal science , hari nie buat experiment . ckgu ckp , hati - hati dgn acid ! klO rasa gatal cept2 pegi basuh tgn ! tapi tgn aku , basirh n wani b'degil ! . haha . ckgu sruh kitorng basuh alat tu .. alat ape ntah , aku lupa oh . tapi ada air acid tu la . aku basuh x hati2 oh . lama tu , tgn aku rasa gatal , kwn2 aku pon sma . cepat2 aku gtaw kt ckgu . ckgu cpat2 amek sabun . woah ! bila aku sabun , rasa panas oh ! . tgn aku rasa panas ! tapi x sakit . mula2 merah tgn aku . lama tu da ilang oh . takot aku .haha .  relax suda ~ skunk , tgn aku da x apa2  ~ . huhuh . 
pastu , kwn aku ckp plak . surat tu x tau ad kt mne  . dekt zulhilmi atau kt mne ? wOah !
aku x nak lupkn dia oh ! . aku sayang dia gile - gile oh ! . aku sgt3 syangkn dia ! ..
aku x nak jauh2 dari dia ! ~ tOlong lah ! =]    ILYAZ ~

* sbnarNya , zUlhilmi x tau pOn tU surat Putus atau apa ? dia juz tau itu sehelai kertas je , atau lebh dikenali sbgai suraT . haha , .. jadI aku antr la surt kt dia , klo aku bagi surat tu kt dia , aku kena lupkn dia and wHatever la !~  Oke?