+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

HAPPY kowd ! =D
Tuesday, July 12, 2011 @ 12:00 AM // leave a comment? [0 letters]

11/7/11  .  wah ! aku x tau rr asal ngn aku hari nie? aku happy gile2 ! nak pegi skola hari nie . xD ,
slalunye kan , hari isnin mesti ad org yg akan buat aku sedih lorh . oke . pegi skola mcm biasa . aku pegi skola ngn basikal n kawan aku sorang azlin lOrh . huhu . slalunya , aku pegi juz brdua . hoho . tapi hari nie aku pegi brtiga ! haha . tmbah la sorng geng2 basikl aku . haha . 

oke ! da smpai kat skola . yeay ! . nak pegi kedai luar ~ . nak beli air ! . coz kt rumah langsung x makn ! . juz minum air milo ! . hoh , lapar gile2 aku kt skola . huh =p , hari nie beli air laen plak ^^ , asyik beli air soda je . x best la . muka pon da nak mcmm soda --" , hohoh . hari nie beli air anggur ! woah , dap arr .. huh .
 

wah ! . hari nie  langsung x blaja ! . ckgu masuk pon mcm tu je . ckgu bagi kerja pas2 buat je . uish . hari nie juz blaja subject BI PAI  jep . aku smngt gile nak dtg skola coz MATH ! tapi cikgu x dtg larh =( , sedih kejap . hahax . oke . macam biasa aku n kawn aku pegi rehat kat kantin da jadi kebiasaan kami =) . haha . wah ? zulhilmi pon da nak rehat kat kantin juga ! . haha . xderr r , dia akan pegi kantin baru pegi koperasi . hari tu aku nmpk , lepas aku pegi dari kantin . dia pon pegi koperasi . x tau rr hari nie dia camne .

wah ! . aku brtumbuk - tumbuk ngn kwn aku ! . haha . best d0e .. aku menang ? haha . xde la . maen tumbuk - tumbuk kat bahu je . klo kat muka . ayoy , x tau la nk ckp camne lagi , memng aku lari rr . haha . tapi ... aku maen ngn dia kat kantin . haha .woah , zulhilmi nampk !. haha . ala , relax jep =) . coz zulhilmi memng da tau prngai aku camne . haha . coz msa ting.1 aku skelas ngn dia , so ,  dia tau la prngai aku camne . hoho . aku duduk kt salah satu meja makan kat situ . ha . dari situ , zulhilmi akan nmpk aku dengn jelas tau . kawan aku la yang ckp . haha . x prasan r plak aku . 

bebas kejap aku ! haha . aku & kwn aku adlina . pegi bilik guru . haha . kitorng ckp nak jumpa ckgu . tapi niat aku nk pegi jln2 jep. haha .  x tau rr kwn aku camne plak . tapi . aku lalu jln laen =) . bila trun tngga . aku nmpk zulhilmi kt tngga satu lagi . damm ! nampk zulhilmi suda . tp , aku wat relax jep . zulhilmi x nmpk pon aku msa tu . haha .  yeay ! . da smpai kat blik guru . ingt kan nak duduk kt situ lama ckit . haha . coz bilik gru ad aircond beb ! . tapi , x boleh . niat aku trhenti kt situ jep . coz teacher aku  ada . haha . aku tnya la mna ckgu suzana . ha .

oke . da nak balik klasz . aku nmpk kwn aku dua org . so , diorang pon ad niat yg sme . nk cari ckgu =p . tapi . di halang oleh aku . haha . jadi kitorang balik ke klas sme2 . masa tu x bpe ad org . coz da abes waktu rehat . tapi zulhilmi masih lgi ad kt taman . dekt2 ngn tngga . tngga tu je la aku asyik naek n trun . haha .  wah ! . aku cept2 amek surt yg aku nk bagi . aku pnggil geng2 dia . ikhwan kwn dia . dah tarik zulhilmi . haha . zulhilmi asyik nk lepas je . debar x debar , aku juz pegi arah dia . n hulur surat tu kt dia. ^^ , tapi . zulhilmi jadi x tntu arah . jadi aku naek tngga . aku brhenti kat satu tmpt . aku pnggil dia ! . haha .

mula - mula , aku juz pnggil dia oii  ! weh ! . haha . tapi zulhilmi x pandang arah aku . last2 aku pnggil ngn nama dia . iaitu zulhilmi . haha . aku pnggil dia camnie la . zulhilmi , nak x surat nie ea , ?! wOah ! kat situ aje la . haha . lepas aku ckp cam2 . terus aku senyum kat dia . dia tgk aku . dia snyum n tunduk . wah !  aku tgk dia , ase cOmel ! . haha . yew la . first time tgk muka dia merah + malu ! huh . memng merah rr , klo aku . x pyah ckp . aku sme je ngn dia =) . huh . zulhilmi da hilng arah arh . kejap sana . kejp sini . huh . tapi . tu la first time aku pnggl dia kuat2 . haha .  sebenarnya , aku  x nak bagi pon surat tu kt dia . coz aku x snggup . aku x snggup nak bgi surat putus tu . aku juz nk tgk reaksi dia .

oke , skunk aku da tau klemahan dia ! dan aku akn terus buat camtu . haha . best plak kacau dia camtu . smpai merah muka dia . woaahha .. zulhilmi x penah malu smpai mcm tu skali . huh ,
oke la . kt snie aje la eh . x larat da ! tangan n kaki aku sakit gila ! kes ? kes maen badminton smlm ! haha ~ ..