+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

10/07/11 ! =D
Sunday, July 10, 2011 @ 11:02 PM // leave a comment? [0 letters]

waaa ,, TENGOK2 ! , cUba kOrang TENGOK tajuk blOg aku tuh ! , haha .. aku da x de idea da nk letaK tjuk apa ? ,, wauwawauwu ! .. aq juz letak tarikh jep , hohoh ,, tkpe kan3 ? ... huhu ,, okee skunk aku nk citer psal arynie ! .. mari dekt ckit ! .. oloh ,, huhu ,,

--> waa ! .. aku mls nak pkai bju PJ arynie ! .. ade masalah ckit .. huhu , oke2  . tady ade phimpunan at skOla  ,haha . mesty la =)  , setiap hari ahad mesty ade prhimpunan , klO xde , haa .. memang x saH la !.. huhu ,, hari ahad tu je la , ckgu nak cermah ke , ckgu nk blebel ke , ckgu nk bgi npe2 ke .. hari ahad tu je rr , hahax  ,

Oke , hari nie , glIran kelas aku kena bca ' Asmaul Husna ' , waa ! .. kena bca depn meh =D  , debOr , debOr , debOr . haha , skola kitorng prhimpunan dlm surau jep =) , cOz skOla ptg meh , hehex . wah ! . aku debor bkn duk depn . huhu .. aku debor org tgk je .. hahaha .yeah ,  bila da duk depn tu , ehem3 , mesty la mata aq nie meliar cari dia .. ^^ , haha .. 0opss , dia x dtg lOrh arynie =(  , haha . trOs hilang debor aku tuh , aku juz nmpk kwn2 dia jep . oke2 . tgh bca2 nie . haha . aku n kwn aku , najihah . wah ! masih lgi maen masa tu , hehe .. kitorang mcm budak2 kt depn . tolak sana sini . huhu . pas2 aku ckp kt najihah tu , aku ckp camnie . weh , sedar x spe kt depn kita nieh ? ,, cikgu zawawi rr d0e !  hoho , cikgu zawawi nie , ayoy , memang trkenal rr kt skola ceh3 . trkenal nan ceramah dye ! . ramai kt skola aku x bpe suka ngn ckgu nie =p , slalu marah org x tntu pasal ..

lepas je aku bising ngn kawan aku tuh , pangg ! .. amek , ckgu zawawi pukul kawan aku , WANIE !. dOe ! , aku n najihah tgk skjap .. pas2 tros pandang arah laen , kuat la doe !. ramai org tgk kOt , da la kasar ckgu buat cam2 , pdahal kwn aku x salah p0n , kawn aq pusing ke blkg skjp je , pas2 tros ckgu tarik kpala kwn aku , tros pukul kt pipi or telinga la .. kuat gile2 !. smpai aq trkejut .. getar2 aku bca Asmaul Husna masa tu . kwn aku tu x kira la , mata dia da merah . ksian gle kt dia . aq marah2 ckgu tu dlm hati . klO budax lelaki kena tkper la , nie x , budax perempuan ! .. derr ! , Kuat tu derr !. sma kuat ckgu pukul budax lelaki .. uish ! .. lepas abes . cept2 lari kt blkg ,, debar au ..

Oke ! hari nie m0od aku x bpe ok ! . wah ! . aku benci gile tgk budax lelaki nie !. aku ade gaduh trok ngn dia dlm fb , dia suka mencarut ! derr ! . klo nak mencarut tu agak2 rr , fb aku bkn tmpt utk mencarut derr . meluat gle aku tgk muka dye dlm klas arynie .. eish .  yeay2 ! . PJ ! haha .. amek ! , aku hari nie x pkai bju pj =p ,  ah ! . x kira , x pkai ke , pkai ke , aku nak maen juga ! . huhu .

aku nk maen badminton ! . da lme aku x maen . huh , x best ! ada angin ! . x ley nk maen badminton . juz maen , lempar2 je bola tangkis tu , haha .^^ . ala , x dpt maen =( , cOz aku pkai bju skola ! . haha . pas2 kwn aku rabiatul dia pnggil aku . aku pelik la an . pas2 dia ckp . tuw zulhilmi maen bola . wOah ! . trOs aku carI dia ! , yeay ! da nmpk . tapi . aku pelik . aku langsung x nmpk dia arynie kt skola. masa prhimpunan p0n x nmpk dia . pas2 , kwn aku ain . dia skelas ngn zulhilmi . dia ckp la yg zulhilmi x dtg skola arynie . pas2 aq ckp . da tu zulhilmi ad ? .    siap maen bola lagi . --" , lepas zulhilmi maen bola , aku nmpk dia pegi kedai luar . dia pkai seluar jeans  ? . wOah. aku pon pkir la .. dia x dtg skola hari nie . tapi . dia dtg skola waktu ptg ? . ha . pening ! haha . Masa balek dari skola . aku tnya kwn aku alia skelas ngn zulhilmi . aku tnya dia . zulhilmi dtg x skola sbenarnya ? asal dia ad kt skola tady ? siap maen bola lagi tu ? lepas tu , alia pon ckp la . zulhilmi x dtg skola . dia dtg skola masa pj  coz bola kOt? aku plak yg sambung . bola ? alia plak  .  yup bola . zulhilmi kan terpilih dlm bola sepak . x sedr ke , yg ckgu azman sokong zulhilmi ?   waa ! terkjut skjp aku . haha . x sngka zulhilmi trpilih ! hari tu dia da trpilih . huh . aku  rasa , dia memang minat bola la =) . aku pon rasa happy , bila dpt tau dia trpilih .. =) . pas2 aku trfikir plak masa aku ckp ngn kwn aku rabiatul & najihah . dia ad ckp . zulhilmi makin hitam =) . hahax .  aku pon sambung la . aku ckp . a'ah , zulhilmi hitam , aku putih . hehe .   la ? , walaup0n dia hitam . tapi . dia tetp smart auu .cute apa ? . haha --" . Oke la , kt cnie je ea . x nak tulis pjg2 . nnty korng ckp . blog aku nie trlalu pjg plak . smpai korng x lart nk bca .. hehe ..
ssentgh org , bila nmpk blog pjg . x kan bca au .. ad la juga yg bca . tapi . separuh je . x smpai abes . tapi . ad yg baca smpai abes =) .. ape2 pOn , aku ucap THANKs la spe yg bca smpai abes   . hehe~