+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

cItew , cItew , cItew ! hUh!
Tuesday, April 26, 2011 @ 10:39 PM // leave a comment? [0 letters]

Woahh , hari nie kena pergi pagi ! Uishh , mata da la mengantukk ! Ngantuk sangat-2 . Hari nie ade kawad kaki sudaa , tapi kena pergi juga , kalau takk kena denda :) . Eishh , tak sanggup akuu nak lari padang uhh . hahah ,. Okayy , Aku nampak dia sudaa , dia masuk kawad okayy .  Dia pakai baju wrna putihh . Dia kadet Polis , aku kadet bomba =)

Pukul 8 pagi tu kena ada da dekat sekolahh . And hujan pun turunn . Boleh dikatakan  Lebat juga laa . Aku dalam hati da sorakk . haha ,  Lama tu , hujan pun da berhentii . Ouchh , tak nampakk muka diaa -,- .  Aku duduk kat garaj kereta . nak tengok orang kawad . Nak tengok bomba je , tapi nak tengok juga kadet polis . hehe . Pssstt , nak tengok zulhilmi je xP . haha

Hey ! Aku rakam masa dia kawad tuu . hehe , Tapi masa jalan and hentak kaki je dia tak bape jadi . ish-2 . Tapi bukan aku yang rakam , kawan aku yang rakam . Aku tengok kat henset aku , Ntah ape-2 la diorang rakam . membebel je . uishh , haha . Ada la satu nie , betul-2 wat muka aku jadi merahh . Aku duk depan sekalai , and masa dia tengah kawad tu , ( berjalan la ) . Dia sempat lagi tengok kat arah aku and kawan-2 aku . Dia tengok kat enset aku , lepas tu tengok kat arah aku and kawan2 aku , dengan senyuman mautt dia tu . haha ,  . waaahh , bahaya betul la jelingan mata dia tu . haha  . 

Semalam , aku trmenung la sorang-2 depan kelas tu . Tengah tunggu kakak-2 and abg-2 sesi pagi keluar dari kelas tu . haha . kitorang sesi ptg ,  so kena tunggu la . kongsi kelas mehh . Aku tengok kasut . haha , macam tak de kerja lainn .. tengok-2 , lepas tu ade seorang niee . aku pun cakap la dalam hati . aku cakap , siapa la pulak kacau nieee . haha , masa tu aku tengah tundukk . lepas tu , tengok-2 zulhilmi sudaa -,- . Da la rapat masa dia jalan tu . Aku tengok dia pun da terkejutt . nasib baik tak langgarr . ish-2 . berdebar tahuu ! . Sampai sekarang tak boleh nak lupaa  . haha

Psss , kawan aku ade amek gambar zulhilmi senyap-2 . tapi tak berapa jelas la , geram gila-2 . Okay r , penatt . Da la , dalam kelas ngantuk gilaa , cikgu bagi kitorang tidur japp . haha , k baii .