+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Cerita tentang hari ini :)
Saturday, May 7, 2011 @ 12:44 AM // leave a comment? [0 letters]

heyy zulhilmi :) , Hari khamis hari tu , awak betul-2 buat saya maluu . Hari khamis , awak da banyak kali lalu depan kelas saya :) . Saya rasa happy sangat-2 . boleh lahh saya curi curi tengokk awak tuu . Kawan saya pun ada yang mengusik . Masa rehat , kat kantin . saya cari awakk . kawan saya cakap , awak ada kat situ . saya cari cari . tapi tak jumpaa . saya macam budak kecik yang tengah cari ibuu . haha , nevermind .

Last-2 saya da putus asa . saya tarik muka saya 2 inci , haha . mulut da muncung siott . tapi , lepas saya buat macam tu , baru saya nampak awakk . atoto , sehati sejiwa . haha . Awak masa tu pun tengok kat arah saya . kalau macam tu la kann . kalau saya nak cari awak , saya wat muncung mulut ea . haha .

Lepas rehat tu , saya duduk depan pintu kelas saya . saya nampak awak duduk dekat luar . tapi awak dekat bilik kuliah tu . dekat la juga dengan kelas saya .  Saya masa tu tak pakai spect ~ . saja saja saja . haha ,, sementara tunggu cikgu math datangg . Lepas tu , kawan saya panggil awak . cepat cepat saya pakai balikk . haha , Saya dengan kawan saya ada cakap sesuatu . rasa lawakk la jugaa . Tak sangka dapat ayat macam tu . tengok bawah okay .

Basirah :  Mira , mira , mira boleh tak aku amek zulhilmi mu ?
Saya : Errr ?
Basirah :  Boleh ke miraaa ? . kalau gitu , boleh tak aku nak duduk atas zulhilmi mu ? hehe
Saya :  ( senyapp )
Wanie :  Aku pun ! Aku nak duduk kat tepi ye :) hihi
Rabiatul : Ade nape ea ? , nak dengar gakkk .
Najihah :  hem-3 , aku nak duduk atas ye ea miraaa . hihi
Adlina :  ( gelakk )
Basirah : da mu mira ? . mu nak duk kat mane ?
saya :  Aku kee ?
basirah : Ho laa , tak sabohh orang lainn . mu nie gak .
Saya :  Kalau aku , eerr , aku nak duduk dalam hati dia sampai bila bila ! hehe
Semua orang :  ( senyap , lepas tu gelak kuat-2 )
saya : Ala , betul la kan ? . duduk dalam hati dia la bestt .
Najihah : Tak leh miraa , kalau mu duduk dalam hati dia , hilang kekgi .
saya : La ?  dalam hati la tak hilang . dalam hati kekal oxmo ! sebab tu aku nak duduk dalam hati dia sampai bila bila . hehe

Okayy , kat sini je . k baii