+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Kenapaa :(
Tuesday, May 10, 2011 @ 9:35 PM // leave a comment? [0 letters]

hey guys , aku tengah sedihh ni :(  . Aku tak tau kenapa dengan zulhilmi hari nie . dia buat aku sedihh . kOrang tahu , dulu aku pernah sukakan seorang niee . nama dia shah , dia sekarang form 3 . aku nak lupakan diaa :( . sekrang , z da lain , lain sangat-2 . aku sedih dengan perangai dia . tapi aku just sabar je .
Tadi , masa rehat . aku duduk depan kelas , lepas tu aku nampak shah . dia duduk dekat bilik kuliah .  sebab dia nak cat dinding . jadi , aku nampak dia and teringatkan kat diaa . Banyak kisah aku dengan dia . Aku and dia banyak persamaan . aku tak boleh lupakan tu -,-" . Masa Bm , aku asyik tengok kat shah , aku langsung x dengar cikgu cakap apa . 

Tapi shah sedar , dia tahu yang aku tengah tengok dia . tapi dia buat macam biasa je .  Zulhilmi pulak da lain :( Ouchh .  Aku rasa nak nangis . aku tak nak fikir yang buruk-2 tentang dia . masa aku keluar tu , kawan aku cakap , shah tengok akuu ? . eishh . Masa nak pergi makmal science . Aku tengah lari , lepas tu , kawan aku cakap tanda nama ( benang ) Jatuhh . tanda nama tu dekat-2 dengan longkang . tapi jauh sikit dari longkang tu . Masa aku nak amek tu . Ouchh ! , tetiba je jatuhh . Aku rasa nak menjeritt jee . Aku rasa da nak nangis . Da la nama tu , nama yang paling aku sayang . Nama kat benang tu , aku buat nama ILYAZ   . Nama tu , bukan setakat nama tau tak . aku betul-2 sygkn nama tu .

Masa tu , aku da pegang betul-2 , tapi jatuh jugaa . Tak de angin pun masa tu . pelikk sangat-2 . aku mula rasa tak sedap hati . lepas tu , aku terfikirkan zulhilmi . Ouchh , sakitt tangan aku ! . tangan aku tercucuk kat mata pen tu . haha . Masa nak balik tu . aku jalan-2 dengan kawan aku . belakang aku ada zulhilmi . Selalunya zulhilmi dia akan senyum . Tapi , hari nie langsung tak ada senyuman dia utk akuu . Ouchh . 

Sumpahh ! Balik rumah aku menangis sekuat hati akuu :( . Sampai bengkak mata aku niehh .