+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

MALU ! =D
Wednesday, June 29, 2011 @ 1:39 AM // leave a comment? [0 letters]

 awak ea , jangan tengok saya g2 . huh , malu sangat sangat ea . haha , bahaya la mata awak . debor saya ! . haha , ( apa kes la , dia tengok macam tu pon da nak malu ? . haha . meh sni aku nk crita kt korang . err . baca je la kt bawah ea . haha , mengarut mengarut -,- , oke . tengok kt bwh , tQ . huh ) . 

--> macam biasa , pkul 11.15 aku da nak pegi skola . hoho , kesian kat kawan aku sorang nie . dia tunggu aku lame oh , dia janji pkul 11.10 tapi aku keluar pkul 11.15 , haha . hebat kan ? . haha . tapi aku masih lagi buat muka x salah . bukan nak minta maaf , ish3 . huhu , da smpai dekat skola , aku dgn kawan kawan aku pegi kedai luar , nak beli air . tersangat la dahaga , wah wah wah . lambat gila la kakak tu , aku minta air tu dulu . tapi dia bagi ke orang laen .. wah , panas aku ! .haha , kawan aku sorang lagi nie da tanya nak beli air pe ea . air nape ad ea . adoo , aku pon cakap la kat dia ce tengok situ , macam macam ada . tapi aku x tau la , asal aku gile sikit hari nie . haha , nape lagi , aku loya buruk la dgn dia  , dengan buat muka slumber , haha . dia pon ape kurang nye , dua kali lima je dgn aku . aku cakap dgn dia camnie . weh najihah , ce mu minum air nie kali .  najihah --> air nape ?  aku plak --> ce mu minum air longkang ? sedap x ? . hahaha najihah --> haha , wat ice blender kali ork ? aku  -> h0m , letak air batu kali , confirm muntah lalu r mu . haha . najihah -> dosa sungguh la mu nie . aku --> da sungguh , mu nampak da kan ad macam macam air , mu tanya lgi nak minum air npe.adoo . aku kabo r g2 . 

--> tukar topik laen ! . hehe . wah , aku x nampak z lgi -,- . x tau la mne dia owr . cari cari cari asyik x jumpa -,- . memang susah nak jumpa dengan dia =,=  . da pkul 12:45 , pegi masuk kelas . wah ! nasib baek aku sempat mengelak haha , kalau x aku lnggar situ da dgn shah . terkejut aku masa tu . eish , asal la aku jumpa shah saat saat tu . =,= . aku da x nk jumpa dia . kalau x , aku akan ingt masa aku ting. 1 dlu . woah , x snggup aku . shah plak buat x tau je . bila pikir balik . aku pon salah juga masa tu . coz aku x tgk depan =,= .

--> pegi tandas , kena cepat . kalau lambat kena denda dengn ckgu math aku . wah ,  aku x nak kena denda . nanti kena denda macam hari tu . jawab soalan kt depan . aku da kena . ee x snggup aku . haha . nak naek kelas . amek! , aku da nmpk zulhilmi . haha , baru nmpk dia . senyum skjap aku =) , wah wah wah . nampaknye dia lagi malu dari aku =,= . uish . aku wat x tau je .
 masa bm , haha . aku x tau la , asal la aku happy sangat hari nie . sampai ak bising dalam kelas . adoo , sabar je la cikgu -,- huhu , cikgu tau da kan perangai kita camne dalam kelas . gila gila ckit . hehe , cikgu x pernah colek kita , kita je asyik colek kawan kita . haha

--->nak pegi smbhyang asar , jalan jalan dgn kawan kawan aku . haha . jalan pegang pegang tangan . ada yg pimpin . haha . tut . nampak z dekat surau . eh eh eh ? . dia tengok arah sni ke? . x mungkin la . eish . tengok skali lgi . wah! memang dia tgk aku . haha . malu malu malu . lepas tu dia tgk skali lgi . woah , baru aku prasan . asal dia tengok . haha . coz masa tu aku kan jalan dgn kawan aku  smbil pegang tgn . haha . cepat cepat aku lepas oh ~ . budax budax lelaki kelas aku pon macam tu . asal ? x prnah tgk budax perempuan pegang pegang tgn ke? . hahaha

--> wee , science ! semngat nak mauk makmal , walaupon bukan subject kegemrn aku . haha . cikgu nak buat experiment ! dap a dap a dap a . haha , hari nie blaja tentang electrolysis ! . ada la , budax lelaki kelas aku seorang nie . nme dia hafizi atau nme pnggilan dia PIGI / PG , atau lebih dikenalu sebgai PG black ! hehee . senyap senyap dia amek ape ntah kt tempat aku . x ingt nama alat tu , ala , lantak la . lepas tu aku dengar kawan dia cakap macam nie . saiful --> hati hati mu pg , kekgi letop kang . aku --> hom! letop ! kekgi hangus plak mu kalau letop . makin hitam r mu kekgi . hehe . lepas tu , kawan aku sambung , wanie --> haha , pacak rambut kekgi .  tut tut tut , sampai kt situ da la . bahaya sangat la ayat hafizi tu . haha . menyesal pon ade ngate  dia g2 . x pasal pasal aku yang kena . nasib baek cikgu x dengar . kalau x , memng kena la . ye la , boleh plak , dia bgtau kt cikgu tentang aku dengan zulhilmi . ades , debor aku . haha

--> wee , nak balik rumah , opss . sebelum tu amek kaen smbhyng dlu . adoo , ala , smntra tu , tunggu z dulu ^^ . woah , da nampak dia . aku tengok dia , haha . malu kejap aku . dia tngok aku balek . tapi dia tgk dgn mata liar dia tu . haha . seram aku oh =,=  . lepas dia tgk , dia tnduk n then senyum ? .  haha , tapi serius . dia tengok aku mcm laen skit . eish . x faham xfaham xfaham ! . haha , tapi yang aku happy , bila kami b'tentang mata , . wah wah wah . macam macam perasaan masa tu . haha . aku ingt lagi hari tu . waa , dia kt bawah , aku dekat atas . dgn muka x malu , tengok jep mata bulat dia tu =,= , bulat ? ye ke bulat ? wah , aku x tau . ramai yg ckp mata dia bulat o.O . haha . aku tengok aje la . lepas tu , dia plak yg tengok aku . haha . aku x boleh kalah . slalunya aku kalah bila tgk mata dia tu . huh , last last , dia yang kalah . dia tunduk , haha . lepas tu aku lari . hehe , da x tahan . coz da merah sangat sangat muka aku masa tu . haha

--> tapi satu je aku nak , aku harap dia x jauhkan diri dia daripda aku , aku x nak bncikn dia >.< . walaupun skrg nie banyak masalh antra aku dan dia , disebabkan  tuduhan yg bukan bukan ! . eish , sabar je la .


--> tPi 1 jep ! , aq araP ,, dye x Jauh2kn dIrI dye drIpda Aq ! ,, aq x nk bncIkn dye ! , waLaup0n skunk nie , bnyk mslh antra aq n dye ! ,, dsebabkn tudUhn yg bUkn2 ! ,, adOii ,, PENAT ! =[ ,, sabar je la  ~ =]