+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

- 09/08/11
Tuesday, August 9, 2011 @ 11:07 PM // leave a comment? [0 letters]

- woah , Masuk je bulaN puasa , aku rasa , aku nie smakin tembam =,= , haha . mana x nye , siang puasa , mlm mkn --" . tapi , makan tu sampai x ingt dunia . camne la hari raya nanti kan ? . haha . x snggup aku nk bayngkan . mula mula aku x prasan langsung aku nie makin tmbam , . , hari tu ade la , kawan aku sorang nie . dia tgur aku , dia ckp --> weh , mira! aku tgk mu nie makin tmbam rr , wah wah wah ! trkejut aku -,-  .  lepas tu , aku pegi la tgk cermin =]  . wah! x sngka , betul kata kwn aku tu . memng aku makin tmbam . uwaa , aku x kish kalo pipi aku tmbam . tapi ... aku jadi mngsa kena cubit !  hari tu , kawan aku da cubit aku . nak nanges pon ade ,. yew la . cubit bkn prlhn . tapi kuat . tgk cermin , amek ! da merah pipi aku .  aku tau la pipi ak nie comel , jgn la cubit , haha  .

- hey! . , makin meluat , makin geram aku tgk kwn aku sorang nie . eish , aku da x phm dgn prngai dia . hari hari nak mengajuk . hari hari nak marah org x tntu pasal . hari hari nak bagi aku marah .  wth!. nak ckp kawan , ntah la . tapi yg aku tau , aku syg dia mcm aku syg kwn aku yg laen . aku x tau la dia cemburu dgn kwn aku atau yg laen . hari nie , memang aku geram dgn dia . aku pnggil  buat x tau je . aku pnggil dia 3 kali . aku rasa da xde suara da aku nk pnggil dia .  cakap je nk brubah , tapi x pon . bila aku jauh jauh dari dia . mula la merajuk dgn aku ,. weh! penat la aku layan kawan mcm nie . aku rasa nak pindh skola je thn depn ! . da penat aku gaduh ngn dia . bkn dia nk fhm , yg ad . menyakitkn hati aku ade la . satu je aku nak , . aku nak dia jdi kwan aku n fhm ! , erh , whatever .

- wah wah wah <3  . aku hari nie , malu gile gile nak jmpa dia =)  . haha . lepas dpt tau , yg dia baca blOg aku . haha , smlm dia tnya soaln dekat aku -,- . macam dia nak siasat aku jep . huh . dia tnya aku . betul ke x aku pegi kelas dia , n check beg dia , -,-  . woaahh  .bdebar aku nak jwb soalan dia tu . macam2 prkara yg maen dlm otak aku nie . haha . aku fikir,  x kan la dax perempuan klas dia gtaw ? pdahl , aku da bgi amarn dekt dax prempuan yg nmpk aku check beg dia . haha . dan , x kan la dia nmpk dari makmal kOt . woah . macam macam la . last2 , dia gtaw kt aku . yang dia tau dari blog aku . dia bca semua la ! . wah wah wah .muka aku masa tu memng da merah . haha . nak je aku mnjerit msa tu . haha , takot aku  .  hari nie , kat skola .  asal nampak dia je , aku tgk arah laen . nampk dia je aku tnduk bwh . nmpk dia je , aku buat x tau . haha . pdhl , hati aku nie da bdebar ,, malu ad n takut pon ad -,-  . tgk la blog aku nie . post2 yg lame tu . ad ayat yg jiwang bagai nk rak! . ade ayat yg cinta cintun . haha . ad ayat yg mnyakitkn , woah . boleh dkatakn semua la , aku ade la rasa tkut skit . tkot dia trasa + marah  . wah ,  harap dia x fkir yg pelik2 --"   . hehe . apew2 pon , syg dia ketat2 ! . wah , makin lama , makin aku syg dekt dia ,, haha .

- erm3 . aku x nak! . alamak . malang punya nasib =(  . aku jumpa  shah ! kat tngga . aku juz buat x tau je bila nmpk dia.  dia tau aku mcm malu nk jumpa dia . tapi , aku juz snyum . nak buat ap pkir psal prkara yg lepas . tu da jadi knangan silam aku da . aku da x nak suka kt dia balik . kalau boleh aku x nak jumpa shah . klo boleh aku x nak ingt kt shah . kalau boleh aku nk dia jauh jauh dari hidup aku .  skrg aku da ade zulhilmi . ^^ . jadi hati aku juz utk dia ~  .  n dia juz utk aku  . wah wah wah . haha . kwn aku basirh , da x mngta z da . haha . bsirh tau aku nie jenis keras kpale . bkn senang aku nk lupkn z . haha .  apew2 pon . semua kwn aku da x kish aku dgn z , n diorng cam stuju je ,, haha . 

- da da da ,, penat aku nk crita . semua panjang panjang . haha . xde yg pendek pendek . adoii ..