+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

21/08/11
Sunday, August 21, 2011 @ 11:17 PM // leave a comment? [0 letters]

- purff ,,  tinggl seminggu je lagi kan nak puasa ? . minggu depan da nakk raya . wah wah wah ,, aku rasa tahun nie puasa skejap je >.<   ,, x macam tahun lepas . erhh , hari jumaat nie aku da  nak balikk kampung :) . auww , rindu dekat opah + atuk aku , <3 ..

- okayy ,   semangat gile gile aku nk pergi school hari nie , sebab aku happy cOz dpt kenekn kawan aku seorang nie . hoho ,smlm aku msej dgn kwn aku tapi  tengah tengah mlm oh . nak msej dgn z , tapi dia da nk tido >.< aigoo . last last aku mesej dgn kawan aku . gosip gosip . haha , tapi , aku kesian dekat dia =,=  . dia ad suka dekt seseorang , tapi cinta dia x dbalas >.< . purrff , dengan aku aku sekali sedih ,, . tapi , cinta aku da dbalas oleh si dia :) . wah wah wah , happy aku , x sngka aku oh , da 1 thun lebih suka kt dia , last last , dia da rasmi jadi milik akuu :D . hoho . nak nanges pun ade erhh . * macam budax budax nak nanges . kawan aku plak dia dpt abg angkt baru , woah . jelous aku . >.<  . x ade la . aku malas nak jelous jelous dgn orang . aku pun da x nk amek abg angkt da . erhh , skrg aku nk jelous dgn perempuan prempuan yg rapat dgn zulhilmi >.< . 

- hari nie , geng aku kurang seorang :) . rabiatul ,, hoho . dia dapat pegi kem solat   untuk 3 hari . woah , jadi aku duduk tempat dia la untuk 3 hari :) . huh ,. erghh , sumpah! aku terase gile gile dengan kawan baekk aku . erh , tiba tiba je dia nak cari pasal dgn aku . erh , nak gurau gurau pun agak agak la . nie x , gurau kasar . kata kata dia pun da wat aku marah , sabar aje la .. masa sejarah , bosan mehh . buku teks + latihan + nota  lngsung aku x bwa  . hehex , malas . purff , cikgu masuk pun , bkn guna pun buku teks . cikgu cerita je . aku plak just dengar je . kan senang , ringan beg aku . hehex , >.< , *jadi jahat sekali sekala

- yg nie aku x nak dengar >.<  . mula mula cikgu cerita tentang sejarah . last last cikgu cerita tentang hantu raya plak da ? . erhh , sorry cikgu , kita x nak dgr cerita hantu nie , sebab tu kita bising dlm kelas tadi . hoho . aceceh , cikgu cikgu yg mengajr dlm kelas aku semua sporting-2 . cikgu plak x abes abes cerita pasal hantu , cerita pasal laen x de ke ? . aigoo .lepas tu masa bi , purff , cikgu tnya sorang sorang psal verb >.< , nasib baek aku boleh jawab :) . ala , senang je :) . hehex yeay! , nak pegi makmal komputer , wah wah wah , bukannya dapat buka internet pun :P  . sebelum nk pegi makmal komputer , aku nmpk z dgn geng geng dia dekat dewan kuliah , aku tengok sekjap , lepas tu , aku tengok arah laen . lepas tu , aku tengok balik . tut tut tut da hilang ?

- okay , da nak pegi mkmal komputer , amek :) . nampk zulhilmi kt tngga , ohh myy , terkejut aku . hehex , aku betul betul berhenti dekat tngga :) . hati aku da bdebar mehh >.<  . zulhilmi plak , jadi x tentu arah :) , first time tengok dia malu yg amat ,, smpai merah merah muka dia :) alololo . aku pun malu :) , tapi buat buat x malu . hehex , lepas tu , aku nmpk kawan dia seorang kt bawah , dia ckp kt aku yg zulhilmi krim salam , tapi dia tnya aku plak zulhilmi dekat mana? . haha , last last aku yg jwb zulhilmi ade dekat atas! aigooo .   smpai je dekat mkmal komputer aku menjerit :) . haha , x ade la . aku menjerit dalam hati je >.<  .
okay , kt cni je , aku nk citer :) . purrf , hari yg memenatkn! =,=