+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

B1A4 vs BOYFRIEND
Friday, August 12, 2011 @ 10:58 PM // leave a comment? [0 letters]

wah wah wah . sekarang kan ramai yg da tergila gila kan dekat kump boyfriend kan ? . aku ? , aku da tergila gila kan dekat kump B1A4 . hoho . da jadi kump favourite aku da . oke . hari tu kan , dekat skolah + surau . aku pegi la dekat tingkap kan . lepas tu , aku curi curi dengar p'bualan kawan aku nie . ( alia , sharmila n fatiha ) . aku kat sebelah  diorang je , tengah baiki tudung <3  . haha . oke . b'henti mengarut .
oke , aku curi curi dengar la p'bualan diorang tu . woaahh . diorang crita pasal kump favourite aku , B1A4 . tapi , yg membuatkn aku sedih . haha . diorang pnggil B1A4 , dlm bhsa melayu =,=  . B satu A empat . aigoo . haha . nak t'gelak aku! . adoii . sepatutnya B one A four , . aceceh . lepas tu , sorang lagi ckp . kump nie brasal dari jepun ? what ?.  lepas tu sorang lgi  , dia ckp kump nie bkn brasl dari jepun tapi jerman , Oit ! .  haha , aku masa tu , da nak gelak . tapi aku tahan jee . wah , masuk je dlm surau , terus aku gelak =,= .

masa balik dari sekolah , aku ckp la dekat alia , yg kump tu dari korea  bknnye jepun atau jerman . haha .
wah , beli buku e-pop ! dapat sampul duit raya gmbar SHINee , . lepas tu , baca baca baca . ade pasal B1A4 aku nie . wah wah wah . jelous meh ! . ade gambr jinyoung n fans dia =,= . tu tkper lagi . tapi , yg buat aku jelous , org tu , dapt pegang tgn jinyoung =,= . wah wah , aku jelous beb . haha ,  .
 oke , skrg rmai minat boyfriend kan ? . aku x minat kump tu , juz minat lagu diorang jep . tapi , ntah camne aku boleh minat dekat kembar nie . haha . youngmin n kwangmin , auwww <3  . diorang baru umO 15 tahun ? . wah , x caye la aku ! ting 3 tu beb ,  diorang ahli yg t'muda skali dlm kump tu . tapi , aku tetap pilih B1A4 aku >.<  , aku Minat jinyOung! .  huhu ,
  


..