+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

- SURAT :)
Monday, August 15, 2011 @ 11:58 PM // leave a comment? [0 letters]


- Oke , skrg aku nak crita tentang surat , hoho . siapa2 pun pernah dapt surat cinta kan ? . aku dulu . masa kecik kecik da pandai maen surat surat nie .  x silap aku masa , aku darjah 3 . pernah skali kena kantoi dgn ustazah dlm kelas . haha . sebab , masa ustazah tgh mngajar , sempat lgi ktorang maen surat dlm kelas dgn mminta bantuan dari kwn baek . hoho . ala , masa tu budax budax lagi . mana la tau kan . masa drjh 4 + 5, aku x maen surat ;) , da x nak . haha . masa darjh 6 , woah . bnyk gile gile kenangn masa nie . tapi masa tu x maen surat , juz terus terang je . aku dgn budax tu rapat la juga --" , ala . masa skolah rendah , semua aku rapat , x kira laki ke prempuan . skrg aku dgn dia skolah laen laen . terima kasih juga kt dia :) . sebab dia la aku dpt jumpa dgn zulhilmi . hoho . kalau x , aish . x snggup nk ckp . huh .

- msa form 1 , aku x maen surat meh :) .  tapi  , fOrm 2 , wOah . aku maen surat dgn z . tapi , aish . satu pon dia x balas . uish . masa tu  x kira la . macam macam prasaan aku ade . hoho .masa tu nak je tnya dia , nape x balas . uish , . ntah bpe bnyk da surat yg aku hantar dekat dia --" . tapi skrg , juz msej jep . huh . kalau sehari dia x antr , wah wah wah . trus mOod aku xde . kalau dia antr . wah wah wah , mood aku trus ad . haha , happy lorh :) . apew2 pon , aku syg dia ketat ketat . huh . 

- oke , yg aku nk ckp skrg , huh . aku jumpa surat cinta abg aku n makwe dia <3 . wah wah wah . so sweet .  tapi yg ini bkn surat , tp , buku . haha . buku cinta ,, aku pon rasa b'salah juga , baca tnpa izin dia . tapi , buku tu da dpn mata aku , haha . aku baca aje la .abg aku bukannya tau . dia ad kt perak . eish , jauh jauh . x abes pon aku baca buku tu . coz panjang sgt sgt . tuw da macam kisah diorang da . diorang mcm b'kongsi buku . kalau ade nk smpaikn sesuatu tulis je la dlm bku tu . haha . x sngka plak aku , yg abg aku nie seorng yg romantik + prihatin . wah wah wah . syg betol dia dkt makwe dia .  bertuah spe yg dpt abg aku yg kacak nie . haha . skrg kan , kawan kawan aku asyik tnya aku je . pilihn aku yg mcm mne . wah , malu aku nk gtaw >.< . last last , kwn aku tnya aku , lelaki yg camne aku x suka atau benci la . woah , soaln yg bg0s .  , aku paling benci budax lelaki yg suka menipu , tapi ,  aku belum nmpk lagi zulhilmi mcm tu >.< . harap harap  x la . huh .

- hari tu , ade org ckp dekat aku . yg aku nie putih >.< . hehex . semua ahli kluarga aku putih . hehe , kecuali ayah aku =.=  . haha .tapi aku jelez dgn abg aku , sebab dia la yg paling putih skali . haha .  hari tu , aku + kluarga aku pegi la satu kedai nie kan . tapi kedai cina la . wah wah wah . korang nk tau x ? . org cina tu ckp dgn abg aku bknnya dlm bhsa mlayu , tp , bhsa cina . hoho . abg aku juz angguk je . tapi x fhm maksud dia apa . haha , nk tgelak aku masa tu . lepas tu , org cina tu pon  minta maaf la dkt abg aku . sebab ckp mcm tu . huh , apew apew je la . >.<  . skrg tgh bad mood =,= . dkt skola , kwn aku da kena mrh dgn aku . lepas tu , budax lelaki plak kena mrh dgn aku . hoho . kesian dkt kwn aku >.<  . spe sruh gnggu aku masa aku tgh bad mood , kan dh kena . eish .  ok , kt cnie jep . daa ~ .