+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Angan-angan je kot :D
Saturday, September 17, 2011 @ 6:54 PM // leave a comment? [2 letters]

hey guys ! , tetiba je aku rasa , aku nak post benda alah nie . tadi aku mesej dengan mr.z aku ~ . tengah mesej mesej tu , ade la aku tanya dia satu soalan nie . tapi dia tak taw nak jawab ape . ouch , sedih la juga bila dia cakap tak taw nak jawab ape  . purrf , lepas tuw . aku rasa nak post je benda alah nie . haha .

kata kata yang romantik<3
- wah wah wah , kata kata yang romantik ? macam mane tu ? . haha , okeyh . kalau korang la kan ,. korang mesti nak ayat ayat yang romantik dari boyfriend korang sendiri kan ? . tapi , jangan la terlampau romantik sangat nanti jadi lain susah plak kan . just biasa biasa je . kalau terlampau sangat korang jadi geli plak kan ? . betul tak ? , Mr.z aku kadang kadang je bagi kata kata yg romantik kat aku . waaa .

Pujian :D
Cuba korang gtaw sikit kat aku . siapa yang tak suka dapat pujian dari bfsendiri ? tipu la kalau korang tak suka . aceceh . baru dapat puji sikit  mesti senyum sampai ke telinga betul tak ? haha , ala , biasa la tuw , aku pun camtu juga kalau dapat pujian dari mr.z !  lebih lebih lagi kalau dia panggil aku si comel >.< . haha .

Manja-manja>.<
olaa ,  korang prnah x nak mnja mnja dengan bf/gf sendri ? mesti la pernah kan ?  jangan la terlampau manja or gedik or what ever lah . sebab kalau terlampau sangat nanti bf/gf korang lari bru taw . nanti korang plak menangis tak ingat dunia . aku pon tak taw la bila kali terakhir aku manja manja dengan dia . haha ,. bukan tak nak , nak tu nak . tapi takutt . haha

hadiah !
wahh ! aku tringin sangat nak hadiah dari si dia . Masa hari jadi aku , aku nak sangat hadiah dari dia . tapi x ada pun =( . dia just ucap happy birthday kat aku je . adoo .  tapi kan , korang teringin tak nak dapat hadiah dari bf/gf korang secara senyap senyap ? . mesti nak kan ? suprise gitu lorh . haha .

semua yg aku cerita kat atas tuw , yang paling paling paling aku nak sekali mesti la hadiah ! . waa , so sweet . Mungkin tuw semua just angan angan aku je kot =( !  k bai !

p/s : aku menggedik untuk hari ini . haha