+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

bertuah :D
Wednesday, September 14, 2011 @ 11:24 PM // leave a comment? [0 letters]

hari nie aku pegi school macam biasa . tapi , kawan aku basirah + wani tak dtg :( , sebab diorang demam ! eish , jadi aku hari nie sorang je la :D . tapi , ade lgi kwn aku tiga orang . yg sorang nie aku da tak bpe rapat , sebab dia da rapat dengan orang lain . ish ish ish , nasib baik ade kwn aku dua org nie . okay ! berhenti mengarut budak ! .

- aku kalau ikutkan hati , aku malas nak pegi school hari nie ! . sebab kawan aku x ada + zulhilmi plak pegi lawan bola , eh , silap silap pegi lawan futsal ? Haa! tak faham lah aku. =,= . Hari nie kemahiran hidup tiga masa ! waa , gila beb . dah la aku tak minat Kemahiran Hidup ! , nak bawa buku teks pun dah malas ... aku duduk dlm bengkel pun bukan buat kerja  , cikgu pulak asyik keluar je . tapi , hari nie . cikgu terlampau baikk hati . cikgu bagi la kerja banyakbanyak kt budak perempuan .. beb , banyak tu ! . eish .  lepas tu , cikgu suruh buat latihan ,. masa aku tengah buat tu , tiba tiba je aku rasa nak tengok kt luar . wah , ! happy aku . aku nampak zulhilmi , dia pakai baju warna biru , wah ! warna kesukaan aku . haha , masa dia lalu tu , aku panggil zulhilmi ! haha ,dengan kawan kawan aku sekali tengokk , tp zulhilmi x perasan pun , sedih3 . lepas tu , cikgu aku pun keluarr jadi aku + jihah + rabiatul pegi la dekat pintu ,, lepas tu aku nampak zulhilmi . wah , senyum malu malu  .

lepas tu , aku nampak cikgu geo aku tahun lepas  , cikgu Abdul .. aku pun ape lgi , pegi la minta duit raya ! hehe ,  aku pnggil cikgu kuat oh , dah la zulhilmi ade kt situ . lepas tu , cikgu pun pegi la dekat aku n kawan aku . lepas tu , cikgu ambil dompet dia , cikgu buat keluar duit , huhu . mulamula ckgu bagi kt kwn aku jihah  , lepas tu aku minta . haha , aku + jihah , cuma nak gurau gurau je . sebab , aku minta dgn ckgu lain , cikgu lain ckp dah tak ada . tapi , yang nie . cikgu bagi betul betul . , aku sendiri tak percaya ! . haha . cikgu cuma bagi kt aku n najihah je , yg lain tak ada . kawankawan aku yg lain semua cemburu! haha . kiranya aku and najihah bertuah la hari nie ! . haha .

- Masa rehat , aku jumpa dengan kawan aku aziera .  dia pun dah tau yang aku tengah Couple dengan zulhilmi .  , lepas tu , dia cerita lah kat aku . dia ckp dulu masa sekolah rendah ramai yg minat dekat zulhilmi . cuma zulhilmi je yang tak nak terima . lepas tu dia ckp aku , yang aku nie bertuah sebab dapat zulhilmi tu . hahaha ,,  jadi hari nie , ramai yg guna perkataan bertuah dekat akuu . haha , macam macam la . tp , hari nie kawan aku panggil aku zulhilmi , bukan mira ! Nama aku dah tukar untuk hari nie .  hehehe.

pss , budak baru kelas aku tuw nama dia fitriah , sedap kan nama dia ? . baru je nak kenal , tapi dia kena naik kelas ! naik kelas 2B , kelas nombor dua ! , waa bertuah gile la dia tu ! eish , aku dah cemburu ! . haha , okay , bai !