+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

woit , woit , woit !
Thursday, September 15, 2011 @ 11:41 PM // leave a comment? [0 letters]

hey ! , Hari nie aku pergi sekolah macam biasa .  Geng geng aku semua datang sekolah hari nie dan zulhilmi pun! hahaha . Aku masa dalam kelas ,  aish . Memang tak boleh nak duduk diam . kejap sana , kejap sini .  ,. Sikit je orang datang hari nie , Cuma 18 orang je . Perempuan 8 orang , lelaki 10 orang . gila kan ? haha . okey , berhenti mengarut budak! Hehe .


Hari nie , aku asyik mengate budak lelaki je ,  jahat kan ? . * skali skale takpe . Okay . Masa tengah tick nama orang yg tak datang tu , tut! aku nmpk zulhilmi kat depan kelas aku . Tapi jauh la sikit kat tangga macam tu lah . Dah lah masa tu , aku nak pergi bilik guru nak hantar nama nama orang yang tak datang hari nie . Masa aku nak pergi tu , zulhilmi dan kawan kawan dia ada dekat tangga . aku plak dah tak tahu nak lalu dekat mana . sebab ada halangan :D . zulhilmi belah sana , kawan dia belah sini . aku ingatkan zulhilmi ada nk bagitau sesuatu dekat aku . Last last , tak ada pun . Eish .  lepas je pergi bilik guru tu . masa nak naik tangga aku nampak kawan aku Ain .  sembang dulu dekat bawah . lepas tu naik tangga sama sama . lepas tu aku nampak zulhilmi kt depan kelas aku . aigoo , lepas tu kawan aku tolak aku and then aku melatah =,= dah lah zulhilmi dan kawan dia ada masa tu, eish! . Malu gila lah aku masa tu .

Masa dalam kelas , aku asyik mengate je  . hahaha , mula mula aku mengate kawan zulhilmi , syakir . dia sekelas dgn aku ,. aku panggil dia white black ! haha ,. err , tapi dia balas balik ! . dia bagitau kt zulhilmi yg aku minta putus . woit! gila ke ape ? .  nasib baik zulhimi tahu dia cuma tipu je . tapi dia ckp kuat! sampai kawan aku dari kelas lain dengar . sampai diorang tanya aku , betul ke tak yang aku dah putus dengan zulhilmi . eish , mana ada! . mana ada putus . erhh . haha .

Masa Bm , aku lah yang paling bisingg sekali :D . alahh , biasa lah . budak banyak mulut ! .  haha . aku malas nak buat karangan =,= .malas beb ! . aku dah tanya cikgu 3 kali , soalan yg sama ! huhu , tapi cikgu layan jee akuu .hehehe ,. lepas tu aku dan kawan kawan aku gosip gosip ! hoho , bestt . lepas tu  aku tengok kat belakang . wow ! ade mangsa baru tu,  khairi , haha . bising gile gile dia kt belakang ,. serabut aku ! . aku pun ape lagi , aku ckp " oloh la , bising sokmo lah evana ea  "  haha . terus dia senyapp . puas hati aku . lama tu , dia bising balikk . apa lagi , aku dan kawan kawan aku mengate la ! .  aku pulak panggil evana , evana , evana . haha . lepas tu , dia nak pergi tandas , aku cakap kat dia . "  khairi nak dating dengan evana lah tu. " Semua budak perempuan dalam kelas aku pun sambung ayat aku tu. haha , merah muka dia . padan mukaa  .

Lepas tu , aku gelar dekat hafizi a.k.a PG black!.  Hahaha . Mula mula aku gelar kat syakir , aku pnggil white black , . tiba tiba je dia marah . aik ? terase ke? . haha , . macam lah aku gelar kat dia . uishh . masa nak balik tu . aku cakap kat khairi , aku ckp  "eh ! evana , aku minta maaf lah,, opss salah salah . eh khairi sorry lah ea ". hahaha . merah muka dia .  Tapi takpe , janji aku dah minta maaf . Hehehe .  Masa rehat , aku pergi kelas zulhilmi :D , aku check beg dia  . aku ingatkn nak letak surat special untuk dia . tapi , tak jadi . takut dia baca depan kawan dia . tapi , aku takut dia tahu yang  aku pergi check beg dia masa dia tak ada =,= . aigoo .

pss , hari nie kawan aku accident dengan mak saudara dia .  terkejut  gila lah aku . adoo . kesian kan ? . uishh . =,=