+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

SeLasa :D
Wednesday, September 14, 2011 @ 1:11 AM // leave a comment? [0 letters]

Hari nie aku pegi skolah macam biasa la . smpai je kt skolah , aku pegi la kedai kt luar beli air tapi kawan aku tlg belikan . woah , sebab aku x siapkn lagi kerja tusiyen aku yg ayah aku bagi . adoyai , dah la kena buat 20 ayat dlm bhsa inggeris ! aku plak bukannya pandai pOn bhasa inggeris nie . adess . aku masa tu , langsung x nampak zulhilmi , aigoo . lepas tu , aku masuk kelas mcm biasa . tapi , masa nak masuk kelas tu , oit , busuk gila ! . bukan kelas aku yg busuk taww . ade la kt depan makmal science tuw . cikgu geo aku ckp , kt situ nk buat tandas . tapi yg bau busuk tu , bau paya ape ntah . ckgu pun cerita la kt aku n budax klas aku tuw . yg dulu sekolah aku nie paya , and bla bla bla . jadi yg aku bau tuw , bau paya la.  nak muntah aku ! .

- kawan aku rabiatul ada minta tolong dari aku :D , opss , dia minta tolong dari zulhilmi , tapi aku yg kena gtaw kt zulhilmi . tak faham eh ? . wauwauwa . haha . kawan aku rabiatul nak nombor tlefon saiful a.k.a cicak! . jadi dia minta tlg ngn aku , sruh gtaw kt zulhilmi .and sruh zulhilmi tlg minta ngn saiful tuw . kalau aku yg minta , nanti dia ingat aku ade hati juga kat dia , euu , tolong la . not my taste !  :D .
lepas tu , zulhilmi da dapat nom saiful tuw , tapi , dia bgi kt syed and syed bagi kt aku . adoi , mesti la syed ingat aku yg minta =,=  .

dalam kelas  pOn , saiful tengok aku laen mcm je . oit ! . bukan aku yg minta tp kawan aku =,= . purff , lepas tu , cikgu sruh pegi makmal science , alhamdullilah ,, :D . huhu , aku cepatcepat pegi . aku tak tahan oh dgn bau busuk tuw ! da la dekat dgn kelas aku . nak pengsan kalau aku  asyik duduk dlm kelas je . sampai je kt makmal science , tibatiba je aku jadi gila sikit . haha , tak prcaye? . tanya kawan baik aku :) haha . aku la yg ganggu diorang buat kerja , padahal kerja aku sendri pon belum siap ada hati nk kacau org laen . >.< .

lepas tu , cikgu ade sruh aku buat ape ntah . jadi aku pegi la , leas tu , saiful panggil aku . aku pon tengok la . hampeh ! dia amek tangan tengkorak tuw , lepas tu lambai lambai kat aku .eIsh , sah ! mamat nie xde kerja . aku maen maen dlm makmal tuw . amek ! pipi aku kena cubit . haha , sorang cubit pipi kanan aku , sorang lagi cubit pipi kiri aku , sakitt =,= .. lepas tu , aku lepas , aku cubit diorang balik . tapi , teacher aku marah kat aku sebab terlalu bising . haha , xde la marah truk sgt , . biasa je .
lepas tu , masa BI . aku minta tlg dgn teacher aku , tlg bgi ayat utk kerja tuisyen aku tuw. hehex , lama tuw . si saiful bising , xde la bising sgt . lepas tu , teacher aku ckp , zaman nabi dulu , kena bunuh cicak eh ? . huhu , aku terus gelak , haha , lepas tu aku tgk saiful . dia da jadi x tntu hala da . haha . psss , kt cnie jep ea . malas nk cite da . k bai ! .