+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

- SUKA HATI AWAK LHA .
Sunday, September 4, 2011 @ 11:26 PM // leave a comment? [0 letters]

- okay , aku jelez tau ! . jelez dgn sdare sndri . gila kan ? .  aku x prnah jelez smpai thap nie and aku x prnah sensitif smpai camnie skali =,= . wah , tadi aku menangis ! . =,= terukk kan ? . aku tulis mcm mcm kt status fb aku . ingtkn nak lepas geram la . Mula mula marah aku da reda . tp , yg ad wat aku brtmbh marah + jelez + sedih . sebab zulhilmi tak balas msej aku :( , dia maen msej dgn sdare aku . aku tau , aku yg suh dia maen msej dgn sdare aku tu . tp , x ad la smpai x bls msej aku trus . spe yg x kcewa kan ? .  nasib baik mak + ayah aku xde kt umah . jadi , aku menagis puas puas , depn labtop plak tu. haha . terukk kan ? hurm :( kecewa sgt sgt dgn dia ! . whateverr . aku da x kish dia nk watpe . tuw semua hak dia , bkn hak aku . pergh ! . tak prnah aku jdi snsitif smpai camnie skali ! . waaa! aku x nak jelez dgn sdare aku sndri ! . bodoh , aku memng bodoh ! . errhh . * Menangis lagi :D .