+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

binatang pun ada perasaan juga
Monday, October 24, 2011 @ 12:36 AM // leave a comment? [0 letters]


hey guys . hari nie aku nak cerita pasal kucing . korang suka kucing tak ? suka ? auww , saya pun suka juga :D haha , nevermind . Aku da tak ingat da bila kali terakhir aku bela kucing nie . tak silap aku la kan , darjah empat kot . tapi , kucing tu da mati :) , sampai lebam mata aku tahu . sebab aku menangis  . haha . aku da bela sampai enam ekor kucing :D . tapi , bukan sekali . macam , kucing nie mati , bela yang laen .

Kucing pertame yg aku bela tuw nama kitty :D . Kitty nie comel sangat sangat . Ekor dia pulak kembang . Tapi , kitty da hilang :( . aku cari cari tapi x jumpa jumpa . aku ingat lagi , sampai malam aku cari sebab nak cari kitty je . Lepas tu , ayah aku bela yg laen ,. kakak aku bagi nama Nemo :) . kucing warna oren putih . tapi , kucing nie kena langgar :( . sediihh .

Okay , Kalau kita tengok sekarang nie kan . Kalau nampak kucing je . mesti orang sepak la , terajang la . macam macam la kan ? . Tapi , kalau kita tengok , lelaki la yang selalu buat macam tuw kan ? . Aku pun pernah gak terfikir , diorang nie tak ada perasaan ke ? . kesian la sikit kat kucing nie . kucing pun ada perasaan juga. kau ingat kau dapat pahala ke dengan sepak kucing or binatang yang laen la .  bukan pahala yg kau dapat , tapi Dosa yang kau dapat . Hari tu , kat sekolah aku kan . ade la kucing nie kan , dia datang dekat aku and geng geng aku . lepas tu kawan aku angkat la kucing tuw and tengok kat kaki dia . berdarah beb ! . Aku tengok , aku da nak nangis . sumpah ! aku tak tipu , kesian sangat sangat kat kucing tu . lepas tu , aku tengok kat ekor dia . weh , Mana ekor dia ? Asal tak de ? Means , ekor dia tak de separuh .

Lepas tu , kawan aku cerita la . hari tu , kakak yang duduk kat asrama , diorang pergi potong ekor kucing nie . youuu ! sakit tahu takk ? . aku dengar tu pun , da meremang bulu roma aku faham ? . sekarang aku tak tau kucing tuw ade lagi or tak . Aku pun da tak nampak kucing tu . Aku mengaku , kakak-2 kat sekolah aku yang duduk asrama tu , memang jahat ! kejam ! . Aku tak faham , asal diorang nak buat macam tu ? . tak ada faedah langsung kan ? . sedangkan Nabi sygkan kucing , Nie manusia ? .

Aku harap da tak de orang yg nak terajang or sepak kucing da :D ,. kalau ada , memang aku da sumpah budak tuw . hihi . k bye :)