+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

hey kawan !
Thursday, October 6, 2011 @ 1:07 PM // leave a comment? [0 letters]


Minggu nie kelas aku just duduk dalam surau je . kelas aku kena rampas oleh kakk and abang ting 3 , haha. tak de la , minggu nie minggu peperiksaan Pmr kan kan kan ? . jadi , semua kelas da penuh . Ada yg duduk kt surau , ad yg duduk kt asrama , makmal and others . haha ,. kelas aku and kelas yg laen laen semua duk kt surau sebab ad ceramah ape ntah . pdahal xde pun . asyik berjalan je :D .

aku tak nak citer panjangpanjang . aku just nk gtaw , aku da benci dengan kawan sendiri ? logik tak ? tak kan ? . okay , camne aku leh benci dgn dia ? . aku benci dgn dia sebab dia perasan . orang kata syok sendiri :D haha . okay , semalam , kat bilik guru , kawan zulhilmi panggil aku , aku pun pergi la kat dia . lepas tu , zulhilmi bagi jam dia kat aku lepas tu aku cakapcakap dgn dia skejap :D . skejap je , tak lama pon .  lepas aku amek jam dia , aku tgk kwn aku tuw . pergh , aku tak fham .  Nape dia nak jeling kat aku ? macam orang tgh jealous . aku pun pergi kat kawan kawan aku and aku buat bodo je . tak layan pun .

Masa nak  pergi kat kelas tuw ,. kawan z nama dia asyraf , dia tgk kt tgn aku lepas tu dia tegur , dia ckp eh ? macam kenal je jam tuw ? haha , ya , ya , ya memang kau kenal . sebab tuw jam z :D . haha , kawan aku yg laen da gelak ~pergh , lawak ke? . hadoo . lepas je masuk dlm kelas . budax lelaki just ade dua , tiga org mcm tuw la . yg prempuan plak skit je . tapi , teacher aku campurkn dgn klas klas laen . ade yg ting 1 . ade yg ting 2 dari klas laen . aish , ntah papew .

Lepas tuw , aku nampak z . tapi dia jauh dari kelas aku . aku dlm kelas asyik trmenung je xD . lepas tu teacher  tgur aku . ops ! sory teacher . hoho , kwn aku kt sbelah da gelak =,= . pkul 6:15 ptg , balikk rumah :D yeay ! ,. lepas tuw , kawan aku  basirah citer kat aku pasal si R nie . aish , mnyakitkn hati aku taw x ? . erhh . kawan aku gtaw la kat aku . masa z kat kelas 5I tuw , z tgk la kat klas aku and then snyum snyum . si R nie pun tgk la kt z , lepas tuw dia jeling kt z ? . eish =,=. lepas tuw , kwn aku najihah pun gtaw kt aku masa dlm surau .  si R nie gtaw kt dia mcm nie bakpe z tgk sini oxmo ea ? serabut err . kwn aku njihah pun sambung ikut pndai ye r , ye bkn tgk mu . ye tgk mira . okay , nmpk sgt kwn aku perasan ? betul x ? . aish , aku da x snggup nak tgk muka dia  . sumpah ! . aku da tak suka kwn dgn dia :( . aku x nak benci dia . aku nak dia jdi kwn aku sampai bila bila tp aku x nak yg sekarang ! aku nk yg dulu ! please la kawan :(

aku syg kau kawan ! jgn buat aku benci dgn perangai kau and kau sekali !