+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Nampak sangat Tak Ikhlas kawan !
Monday, October 10, 2011 @ 12:39 AM // leave a comment? [0 letters]


hey guys  , sekarang aku nak cerita pasal Facebook :D . okay , gtaw kat aku sikit siapa yang tak kenal facebook yg famous , meletop tuw ? Meh aku nak tunjuk sikit kat dia . haha , okay , brenti mengarut budax :D . Agak pelik la kan , kalau ada orang baru je nak buat facebook kan padahal facebook tuw da lame kan ? Agak ketinggalan sikit . hehe . Ouch ! , sOrry ,. Agak Pedas sikit kata kata sya untuk hari ini :D .

Okay ! Nampak sangat tak ikhlas nak add aku sebagai kawan kau . Asal aku cakap camnie . okay , Meh sini aku nak gtaw kat korang .  Ada tak orang add kau just nak tambah kawan je ? mesti la ada kan . kalau aku la kan . da lame aku remove budak tuw . hacktuihh , wat menyemak je kat facebook aku .

Lepas tu , ada tak orang add kau just nak jadikan kau girlfriend / boyfriend dia ? Ada tak , mesti la ada kan ? .korang rasa rimas tak kalau dia asyik paksa kau untuk jadi gf/bf dia ? . mesty la kan ? . kalau la aku ada kt tepi dia . dah lame aku teranjang dia . sedap sedap kau je nak paksa . ingat aku nie ape ? . ceh , . Tak dew la , Minggu lepas ade la sorang mamat nie . dia ajak aku couple ? lepas tuw aku cakap kat dia yg aku da ada . lepas tuw dia paksa aku . hai , sesedap tok nenek kau je kan , nak paksa paksa orang nie . aku pun cakap la yg aku da adew and bla bla bla . lepas tuw dia tanya aku nama bf aku ape , umo bpe . hoi ! kalau aku gtaw p0n , bukan kau kenal . Aku pun tanya dia , nak watpew taw . dia cakap nak ajak gaduh . perghh , aku rasa Nak tampar je !

Senang senang , aku remove and block ! baru puas hati aku :D  .  Ada la sesetengah orang kan . mula mula dia baik dengan kita :D . Lepas tuw chatting dengan dia . lepas tuw dia tanya kita da ada bf/gf ke belum ? ha , Kalau yg dah ada tuw , mesti la korang jawab DAH kan ? . Lama tuw terus dia x chat dengan kita dah kan ? . Okay ! Nampak sangat nak chat dengan kita just nak cari awek ;P . lepas dapat taw , terus tak nak chat . kalau orang camnie , hurm . ntah la aku pun tak taw nak cakap ape . adoo . Nampak sgt tak ikhlas Nak Add ! . . pergh ,

Semua yg aku cerita kat Atas nie . Semua yg aku rasa la , . and aku pernah la jadi macam tuw . argh ! lega hati aku bila dapat luah benda alah nie ! sekarang aku nak cari kawan yg betul betul ikhlas nak kawan dengan aku  , bukan setakat Add je . aish . okay , bai !

Saya Nak Cadbury !