+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Lepak dengan kawan :D
Saturday, October 29, 2011 @ 10:15 PM // leave a comment? [0 letters]


hey guys , okay . hari nie aku rasa penat sangatsangat . sebab hari nie aku lepak dengan kawan aku dua orang nie . Najihah and Adlina :D . Asalnye kitorang nak study sebab esok da exam  . Kitorang just study pasal bahasa inggeris je . Lepas diorang sampai kat rumah aku . punya la bising . diorang buat macam rumah sendiri je . hihi , tapi memang best la kalau ada diorang lebih lebih lagi Najihah ^^  . 

Aku kelakar masa diorang nak masuk rumah aku . aku masa tu duduk dekat luar lagi , lepas tu aku buka pintu and duk kat luar . najihah pulak pergi masuk rumah aku lepas tu dia undur balik . haha , sebab dia nampak mak aku sebab tu dia keluar balik . wahh , teruk gila aku gelak tadi . hehex >.<   . lepas tu , najihah and adlina dia main ape ntah . aku da masuk diorang ade kat depan pintu lagi .  sebab diorang nak masuk sama-2 . adoii la kawan . 

Adlina siap bawa lollipop lagi . auww auww , aku cepat cepat pergi amek . lepas tu kitorang borak-2 and bising-2 .  lama tu , baru la kitorang study . tapi , tak lama pun , sekejap je . tak sampai stengah jam pun . haha . Karangan yang aku buat pun tak siap lagi yang untuk bahasa inggeris tu . adoiiyaii .  susah :(  . da la aku lemah  bab-2 nak wat karangan nie . nak pecah kepala aku nak fikir tahu . Lepas tu , aku buka labtop and buka internet and online . haha , bagus kan ? . aceceh . tapi , aku bagi najihah online dulu . dia da  lame tak online sebab mak dia tak bayar bil internet . haha  , dia cakap kat aku , mak dia akan bayar lepas dia habis exam . nasib baik mak aku tak buat macam tu . tapi esok mesti mak aku pergi sorok broadband aku tu . amboii .

Lepas tu , aku cakap cakap , tapi diorang langsung tak layan . tengok kat enset , zulhilmi hantar mesej . auwww , terus aku balas sambil senyumsenyum . Kawan aku dua orang nie pulak da curiga dengan aku . lepas tu , diorang pergi amek enset aku and baca. Malu aku =,=" . tapi , aku buat bodoh je .  lepas tu , najihah pergi balas mesej zulhilmi tu . adoii . Lepas study , kitorang pergi lepak kat bawah , pergi jalanjalan . tapi sekejap je . and kitorang tangkap gambar . Mula mula amek gambar kat tangga , lepas tu , amek kat jalan kat hutan ape ntah . aku tak ingat . tapi memang best la lepak dengan diorang . 

Mesej zulhilmi pun bukan aku yang balas tapi adlina and najihah :D  . aku masa tu tengah sibuk amek gambar . haha , macam budakbudak . Lepas tu , zulhilmi gtaw kat aku yang dia nak datang kat umah aku . wow , aku da rasa takut >.< . haha , tak de la . aku rasa malu la . hari nie macam-2 la aku buat dengan diorang . diorang pun ade juga amek gambar aku tengah lari . Amboi ! Kelakar gila bagai nak mampos >.< hehe .  diorang amek curi curi . adoo . Pukul 6 tu , diorang da nak balikk . zulhilmi pulak nak dtg . atoto , tapi masa dia antar tu aku ad dekat lain . haha , lepas tu , dia cakap dia da ada kat kuaters . aku cari cari tapi tak jumpa . adoii , Last last aku nampak dia . tapi masa tu dia da nak balik :(  . waaa , kesian dia .  

apew2 pun best gilagila hari nie . Lain kali nak ajak diorang dtg rumah aku lagi :D haha , Nevermind . 
Okay bye  .  ayiyi , Malam nie Piala Malaysia kan ? . auwww , harap-2 terengganu menang ! , Peteh Ganu Peteh . hehe  ,,