+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Hari nie .
Tuesday, November 1, 2011 @ 10:14 PM // leave a comment? [0 letters]



hey guys ,. okay hari nie aku exam :)  . ouch ! susah gilagila la . lebih lebih lagi math paper 1 . waa , aku tak boleh jawab :(  . banyak soalan yang aku tembak . haha ,.Sumpah ! aku memang tak boleh jawab . sampai aku rasa nak nangis . Masa nak kutip kertas tu . nasib baik syakir izzudin tu gtaw kat aku . dia cakap camnie eyh , nombor 39 mu tak jawab agy owr . Atoto ! cepat cepat aku jawab . tapi tu aku tembak . haha , sebab da nak pergi sembahyang asar . orang lain da keluar .  Masa jawab science paper 2 , senang la juga . tapi ada juga aku tembak . adoo ,. si saiful pulak da tanya jawapan kat aku . werks , macam la aku nak kasi . kalau kasi pun jawapan salah . hehe ,. syakir izzudin pulak da tengok belakang lepas tu tengok jawpn aku . adoo ,.

Sakit hati aku duduk kat belakang syakir izzudin tu . Nak pinjam pembaris la , pen la , pemadam la . adoii , tak de duit ke apa nak beli ? . aish .  Okayy ! kat sini je . aku malas nak citer panjang-2 . Aku nak baca buku sejarah pulak ! Atoii , aku benci sejarah >.<   .  Kat bawah ada gambar-2 yang aku lepak dengan kawan :D , tapi sikit je aku letak . malas nak letak banyak-2 . bukan korang nak tgk sgt pun kan ? . hehe . k bai !


*saya mata sepet ke ? hehe


*Ouch ! saya ada misai 
daun ! haha


*Saya menggila di tengah jln :D


*Nie la kawan saya !