+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Tak Ada Mood .
Thursday, November 3, 2011 @ 10:58 PM // leave a comment? [0 letters]


hey peeps , hari nie aku ponteng sekolah lagi . Atoto , hebat kan ? . haha  . aku malas nak pergi sekolah hari nie . pergi sekolah pun bukan buat apa-apa pun . yang ada jalan-jalan and borak borak dengan kawan kawan . Kawan kawan aku semuanya tak datang . sebab diorang pun malas juga . adoo . Aku nak pergi sekolah hari nie . tapi kawan aku semuanya tak nak . kalau aku datang , aku seorang je la nanti . and aku malas nak tengok muka budax tu . Da makin kurang ajar dia tu .

Tapi kalau aku cuti .  6 hari la aku tak dapat jumpa zulhilmi aku ! . Atoto , rindu gilagila kat dia . sumpah ! Da la semalam aku tak nampak dia .  Aku nampak dia pun masa nak sembahyang asar tu , aku nampak dia duduk kat tiang . adoo , aku ingatkan dia tak datang semalam .  Aku tanya kawan kawan dia tapi kawan kawan dia buat bodoh je dengan aku . last last aku tanya syakir izzudin . Tu pun da brape kali dia jawab soalan yang sama je . Aish , aku tak kisah , asalkan aku puas hati sudah >.<   .

Masa balik tu , aku nampak dia depan kelas aku . Lepas je aku keluar tengok tengok dia tak de . Aku cepat cepat turun bawah , tengok tengok dia tak ada juga . aish , Memang aku badmood gilagila la semalam , Nak nangis pun ada  , haha . Waa ! Rindu gilagila kat dia :( .  Okay , hari nie aku badmood ! . sebab mak and ayah aku nak balik kampung ! . Omg , aku tak nak balikk :( . sumpah ! Aku tak nak . sebab dia pun aku tak tau .

Aku rindu juga kat opah , atuk , kakak , abang and yang lain . tapi kali nie aku langsung tak ada semangat nak balik kampung . mungkin sebab sikit je kot cuti dia ? . Aku balik hari jumaat . lepas tu balik hari selasa . lepas tu rabu tu aku exam . habis tu masa bila aku nak study ! . wahh , sumpah ! Aku rasa tahun depan aku akan turun kelas . aku tak nakkk . Harap harap tak ada apa apa yang berlaku , Amin ! . >.<

Saya Rindu Dia !