+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Cemburu Buta :)
Friday, November 11, 2011 @ 11:53 PM // leave a comment? [0 letters]


Hey guys , okay semalam hari yang paling terukk bagi aku . Ala , biasa la kan budak perempuan memang jealous kan kalau ada orang lain suka dekat boyfriend dia sendiri kan ? . Mesti la marah kan ? . Okay , aku nak cerita sikit . Lepas je aku balik sekolah semalam , ada orang tanya sejak bila aku couple dengan z , da lame ke ? . Okay , kalau just tanya takpe la kan . Aku tak kisah pun .

Tapi yang aku pelik la kan . Dia tahu dari mane aku couple dengan z  , dia tahu dari mane nama z and dia kenal ke ? . aahh , nevermind lha . Tapi , hari tu aku ada buka facebook dia . Masa tu aku belum couple lagi dengan dia . Masa tu aku single meh :) . Aku buka and tengok kat album dia . amekk ! . gambar zulhilmi =,= . Omg -,-  . Masa aku tengok tu , sumpah terkejut aku ! . Aku macam tak percaye je kan .  Mula mula aku tengok gambar tu macam bukan je tapi bila da tengok lama lama . aissh , Memang zulhilmi pun -,-  .

Aku kenal muka dia , aku kenal gaya dia , aku kenal cara dia macam mane and aku kenal baju tu . Ala , sebelum aku couple dengan dia aku jadi penyiasat sekejap :D . sekejap je sekarang da pencen -,- . haha ,. Okayy , Masa tu aku pelik la juga and aku pun ada juga terfikir asal dia nak amek gambar zulhilmi ? .  Da la seorang pulak tu kan ? . Kalau dia amek gambar zulhilmi mesti la ada tujuan kan ? .

Kadang-2 kalau aku terjumpa dia dekat sekolah mesti dia tengok aku . Kalau nak tengok aku , tengok la aku tak kisah . Tapi cara dia tengok aku tu macam aku nie musuh dia . Macam aku nie perampas. Wehhh ! . Tolong lahh . And disebabkan semua nie aku nyaris-2 nak putus asa dengan zulhilmi . Aku nyaris-2 nak lepaskan dia . Adoo . Bodoh kan ? . Lepas tu aku cuba minta nasihat dari kawan aku -,- . Okay , kawan aku panggil aku bodoh . ya ya ya , aku mengaku , aku memang bodoh masa tu .  Aku tanya dia , aku tanya patut tak aku lepaskan dia . Lepas tu kawan aku call aku . lepas tu dia minta aku cerita kat dia kesemuanya .

Lepas je aku cerita kat kawan aku . dia cakap kat aku macam nie . Mira , kalau mu lepaskan z , memang mu orang paling bodoh rr . ikut pandai budak tu r nak ke z . Janji z tak nak ke budak tu .  Psss , Lepas je aku dengar ceramah kawan aku tu . baru la aku sedar :D . haha ,, Kalau aku lepas dia , aku yang akan menyesal and nampak sangat aku bodoh , kan ? . Aku tak nak lepaskan dia :( . Omg ! . Betapa cemburunya aku semalam . Laju gila la air mata aku keluar malam tadi . Sampai basah bantal aku . Haha ,.  And sekarang mata aku bengkak and aku demam lagi -,-" . Shit ! . benci aku . Aku nak lupakan semua yang berlaku kat aku semalam .

By the way , tarikh hari nie cantikk kan ? . 11.11.11 , auww . Aku suka tarikh nie . Tapi asal ramai sangat yang single , bergaduh and putus hari nie ea ?. Asal tarikh yang cantik-2 je mesti ramai yang single or brgaduh . adoo , Nasib baik aku da berbaik baik dengan zulhilmi aku :D . hihi .

 Auwww! Kucing saya Mengandung ! . nak tengok ada ke tak ada keturunan 6 jari nie , hihi >.<