+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Greyson Chance
Wednesday, November 16, 2011 @ 5:00 PM // leave a comment? [0 letters]


hey peeps , okay , sekarang ramai yang minat greyson chance kan ? . Sampai berebut rebut nakkan greyson chance nie . Sampai ada yang mengaku yang greyson nie boyfriend , suami dia . heyy , tak malu kee ? . Belum tentu lagi kau akan dapat diaa . Greyson pun bukannya kenal kauu . Kalau lahh kau da dapat greyson nie , kau boleh je nak heboh yang greyson nie laki kau . Nie tak , belum dapat lagi da nak heboh satu dunia .

Bukan apa , aku tengok kat facebook ramai yang heboh-2 pasal mende nie . Okayy , aku mengaku , aku pun minat diaa . tapi tak de la sampai mengaku boyfie . Aku just minat lagu lagu dia je . tak lebihh . Dulu justin bieber , sekarang greyson chance . Lepas nie siapa pulakk ? .  Dulu justin bieber yang kau bangga-2 kan . lepas greyson muncul , kau buang justin bieber macam tu jee . Ouchh ,.

Aku tak nak la kutuk siapa-2  -,-"  . Tapi , kalau ada org mengaku macam tu . Nampak sangat kau bodohh . Ada la seorang nie , dia ada tulis kat fb diaa , dia cakap --> Kacak lagi Nabi Yusuf berbanding Greyson Chance awak tu . Haha , Tu lebih baik daripada greyson :) . Aishh , aku malas nak cakap banyak . Nanti korang cakap aku nie penyibuk , buat pandai je kann ? . 


Masa AIM , greyson ada nyanyi dengan Najwa Latif kan ? . Ala , aku pun jealous . tapi tak terukk sangat la . Aku ada baca laa . dia cakap dia benci najwa latif sebab dia amek greyson chance dia tu . Alahaaii , awakk , greyson tu da jadi milik awak seratus peratus da kee ? .  Kalau dah , saya nak ucap tahniah nie . eishh . 


By the way , umur dia 14 tahun ehh ? . Ouchh , sebaya dengan akuu :) . Haha , tak kisah punn . Aku nak minta maaf la kalau aku ada terkasar bahasa . Aku buat macam tu pun , sebab aku terasa dengan budak perempuan sekarang niee -,-  . Sedarr laa . Walaupun just nak main-2 . Tapi orang lain ingat kau gedik sebab tergila-2 kan greyson . greyson sendiri tak kenal kau :) . Okayy , bhaii .  Sorry tauu . Flyingkiss kali >.<


NurulSyahira Amira  Ahmad zulhilmi