+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Seramm =,=
Wednesday, January 11, 2012 @ 10:37 PM // leave a comment? [0 letters]


hey readers yang dikasihi sekalian ♥ . Cewahhhh , haha . Okayy , aku nak cerita tentang hari niee . Kau orang nampak tajuk kat atas tuu ? SERAM . woahhh , seram ? kenapa seram ? kenapa kenapa kenapa ? . Acecehh , Okayy , hari nie kann ada sesuatu yang dah berlaku dekat sekolah . Aku jumpa dua benda yang buat aku takut . Kalau nak tahu , baca la okayy ? atetete .

Okayy , hari nie aku pergi sekolah macam biasa kann . Lepas tu , ada prjumpaan untuk rumah sukan . *Aku benci rumah hijauu . Lepas habis prjumpaan , pergi masuk kelas and belajar mathematics . Woahhh , aku langsung tak faham math . Cikgu ajar semua aku tak faham . Masuk telinga kanan , keluar telinga kiri . hahaha ,. Lepas math , Agama islam . Okayy , kat sini lahh , sini , siniii . Kawan aku kholisah kena histeria , kena rasukk .  Mula mula , aku ingatkan apa lah kan bunyi nie . lepas tu , aku tengok tepi , kawan aku macam da tak leh nafas . Wehh , debar wehh .

Aku masa tu tengok jeaa . Meremang bulu roma aku masa tu .  Kawan aku asyik sebut takut , takut and takut . By the way , dia duduk kat asrama . kau orang tahu la asrama nie macam mana kan ? . Sebab tu laa , aku malas nak masuk asrama .  Kawan aku ada cerita yang asrama kat tingkat empat tu berhantu . Ada bilik kosong satu , tapi cikgu da kunci .  Tingkat empat tu dah jadi tempat larangan dahh . seram oohhh .
Aku masa tu takut lah juga tengok kawan aku macam tu . Tapi aku kuatkan semangat aku . ye lahh , mende nie kan berjangkit . Mende tu akan pergi kat orang yang lemah semangat je kan ? Aku pegang tangan kawan kawan aku , tangan diorang semuanya sejukk . aku seorang je tak . apsal niee . adoii .

Lepas tu rehatt , aku cepat cepat keluar . sebab aku takut . ngehngehh . Aku pergi kantin , aku cari diaa , tapi tak ada . Aku cari dia sebab nak bagi jam dia yang dah aku curi selama 3 hari . hahaha *asal lah tak bagi terus je kann ? .  Aku carii , tapi langsung tak nampak batang hidung diaa . aishh ,. Aku jalan jalan sampai je kat makmal kimia , aku terus menjerit and melompat . hahaha , sebab aku nampak katak . Pelik betul lah aku tengok katak tu . Warna katak tu warna kuning , oren oren sikitt . aishh , spesis ape lah katak niee . Act , Aku takut katakkk ! . Tak caye , tanya kawan aku , tak caya , tanya mak ayah aku . Tak caya lagii , tanya zulhilmi . Muahaha .

Lepas tu , aku masuk kelas , aku tengok kholisah dah tak ada . dia pergi kat bilik kaunseling , sebab nak brubat kott .  Masa nak keluar tuu , seorang lagi yang kena . Budax kelas 3B , Wehh , depan aku and kawan kawan aku tahuu . dia menjerit . Asyik sebut perkataan takut jee . Bila dia dengar je nama ustaz , terus dia menjerit . Dia cakap , dia tak nak jumpa ustaz . And , hampir hampir nak lari tahu takk . Bulat mata aku masa tuu .  Lepas rehat , masa science . Aku duduk dalam makmal . tengah syok syok belajar . dengar cikgu marah marah . Tapi , cikgu marah tu macam lain sikit . Lepas tu , budak perempuan tu menangis and menjerit . perghhh , takut wehh . Lepas je keluar dari makmal . Ada orang seorang lagi yang kena histeria . 3 orang yang kena tahu . dasyhat gilaa . Lutut aku masa tu memang dah lemahh . rasa macam tak boleh nak jalan . Yang budak kelas 3B tu dah pengsan .. grrr , seram sejuk je aku masa tu .

Tapi , sekarang diorang dah okayy . Nampak kann , mende tu memang suka kat orang yang lemah semangat . Aku pun takut gakk , tapi buat buat tak takut . Tapi ! Katak memang aku takut . muahaha , Malu malu maluuu . Dah lah menjerit depan orang ramai . Tak ke gila macam tuu . Aishh ,  Okayy , aku nak pergi ikut jadual . bye-2 ! .

                        Iloveyousomuchhh - Zulhilmira ♥