+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Mimo
Friday, February 24, 2012 @ 10:38 PM // leave a comment? [4 letters]



/Assalamualaikum\

hey readers :)

Okayy , hari nie aku nak cerita pasal kucing aku, Mimo ^^ . Hari tu aku ada cakap kan yang aku ada bela kucing ? Nama kucing tu kan Mimi tapi sekarang dah tukar lahh . Asal aku tukar ? sebab aku dengan keluarga aku baru tahu yang kucing tu Jantan bukan Betina . hahaha , patut lah aku panggil dia mimi selama ni dia tak nak pergi dekat aku . rupa rupanya Jantan =,=" . Aku panggil Mimo baru dia pergi dekat aku . aigoo =,= . 

Sekarang aku bukan nak cerita pasal jantan ke betina . Aku nak bagitau Mimo dah kena langgar =,=" . Okayy , semalam , seharian dia tak balik rumah . Pagi semalam je dia ada dekat rumah . Malam tu dia langsung tak balik . Aku dah risauu . takut dia kena apa apa je kann . Lepas tu , hari ni aku dengar mak aku membebel pagi pagi buta . aku bangun dari tidur lepas tu pergi dekar luar . Ouchh , badan mimo penuh dengan Darah ! . *tpi darah tu da kering . hahaha . 

Lepas tu , aku tengok mimo tak boleh nak berjalan . Dia jalan pun tak betul . Mulut dia habis berdarahh . Sampai taring dia terkeluarr . Aku masa tu rasa macam dah nak menangis . Aku tak tipuu , kesian sangat sangat dekat mimo . Bila aku tengok dia , tangan aku habis menggeletar .  Petang tu , ayah aku ambil minyak gamat . Lepas tu , sapu dekat mulut dia . Lepas tu , ayah aku tolak gigi dia masuk kat dalam sikit . Jadi , sekarang nie dia dah boleh meowmeow dengan aku . Cuma dia tak boleh jalan je . Siapa lah yang pergi langgar mimo aku niee =,="  . Menyesal tak pergi cari dia semalam . Aishhh , 

Aku harap mimo cepat sembuh . *Cewaahh . Lepas nie , aku nak kurung dia dalam rumah . hahaha , Tak nak kasi dah dia keluar . Nanti kena langgar lagii . Aishh , tak sanggup ! -,-"

*Mimo dah tak secomel niee :(