+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

April :)
Tuesday, April 10, 2012 @ 5:27 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\

hey readers :)
    Okayy , blog aku dah berubah kann ? Hari tu purple sekarang Biru . By the way , aku tukar pun sebab aku nak sama dengan lagu Bigbang aku :D . Lagu Blue . Best kann lagu tu ? . Oh my goshhh . G- Dragon hensem gilaa , comelll XD  . hahaha , tapi , si dia lagi lagi hensem :D . Siapa yang tak dengar lagu tu lagi , boleh dengar sendiri dekat blog aku yang buruk ni . * rendah diri *

Sebenarnya , aku tak tahu apa motif aku sebenarnya . hahaha , aku tak tahu nak update tentang apa . Last aku update blog aku ni masa bulan 2 kott .  Aku malas dan tak ada masa nak update . aufaufaufff , .
Ha! , sekarang dah masuk bulan 4 kan ? oh oh oh , bedebar ! =,=  . Dua puluh hari bulan empat , hari jadi zulhilmi ! Di ulang sekali lagi ye , hari jadi zulhilmi ! . waaa , aku nak bagi apa lah kat dia ni -,- .  Dari bulan tiga aku asyik fikir nak bagi hadiah apa ,. susah susah susahhh . Lebih baik aku bagi hadiah dekat mak dia je :D . hehehe ,

Nevermind -,-

Korang tahu tak , bulan ni , bulan yang paling banyakk aku gaduh dengan zulhilmi . aishh , sampai masa tu , aku asyik fikir okay ke tak aku putus dengan diaa . bodoh gile aku masa tu -,- . Nak cari masalah pulakk . Nasib baik ada budak yang tolong bagi ceramah dekat aku . Best woo dapat dengar ceramahh . FREE jee , tak payah bayar :D . Kalau nak bayar gak , bolehh . Tapi duit tu bagi dekat aku . Boleh aku pergi beli JAMBU ^_^ .

Aaaaa , aku mengarut sekali lagi -,- .


Dahhh , aku taknak cerita lagi dahh . Mesti korang penat sebab layan karenah aku yang entah apa apa nii . hahaha . k babaiii :D


sayamengarutsayamengarutsayamengarutsayamengaruttt=,=" sorry :D 



  * My GD :D*