+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Rindu kenangan Lama
Saturday, May 5, 2012 @ 6:00 PM // leave a comment? [0 letters]

/Assalamualaikum\


hey readers 

Okayy , sekarang ni aku nak cerita sikit . Sejak akhir - akhir ini kan , aku selalu teringatkan kenangan lama aku. Kenangan masa aku Tingkatan 2 :)  .
Aku rindukan semua kenangan tuu . Kenangan aku dengan kawan - kawan aku yang gila - gila . Aku rindukan cikgu - cikgu aku yang sporting , masa aku tingkatan 2 tuu  . Dan aku rindukan zulhilmi aku yang dulu. Tahun ni , bagi aku tak berapa seronok. Sebab semua dah lain dengan aku and aku rasa , aku pun dah berubah . hahaha , alaaa , semua orang pun dah berubah kan ? . Takkan lah nak sama je dengan dulu - dulu . Bosan lah kann ? . purfff , aku mengarutt .

    Kalau boleh , aku nak putarkan balik je masa ni. hahaha ,. kenapa ? sebab aku dah bencikan perangai kawan - kawan aku yang pentingkan diri sendiri. Selalu , selalu sangat nak tuduh and selalu nak cari pasal . Okay , aku jujur . Aku ni panas baran . alaaa , dalam keluarga aku semuanya panas baran kecuali abang and mak aku . cemburunya akuuu . okay , balik ke topik tadi . Aku pantang dengan orang yang tiba - tiba cari pasal dengan aku . Sekali orang tu cari pasal dengan aku , memang dia akan terima balasannya . Dan sekarang ? siapa yang kena ? Kawan aku sendiri , Wani . Nak tak nak memang aku dah meluat dengan perangai dia . Meja yang aku gabung dengan dia pun , aku dah pisahkan . Sebab , aku rasa dah tak tahan duduk tepi dia . Dan sampai sekarang aku tak tegur dia , sebab aku dah meluat dengan perangai dia tu . bodohnyaaa .

   Ada lagi ke kawan yang setia dengan kita dalam dunia ni ? Ada kee ? Aku rasa memang tak lahh . Hadoo , aku harap sangat lah , perasaan meluat aku ni dekat dia hilang. Dia satu - satunya kembar palsu aku dekat sekolah . hahaha . Walaupun aku taknak ambil kisah pasal dia tapi aku sayang lagi dekat dia sebagai kawan aku . Tak sanggup lah aku . Aku rindukan diri dia yang dulu . Sedih sedih sedihh -,-"

   Satu lagi , aku rindukan Ahmad Zulhilmi aku yang dulu .  Aku rindukan perangai dia yang dulu . Aku rindu cara dia pandang aku dulu , aku rindu cara dia mengintai aku dulu , aku rindu cara dia senyum dekat aku , aku rindu semua cara dia . Dan yang paling penting , sangat sangat penting bagi aku . Aku rindukan tempat - tempat yang dia selalu tunggu dan tengok aku. Aku rindukan semua tu . Setiap kali aku nak masuk kelas , dia mesti adaa . Setiap kali aku pergi mana - mana , aku mesti nampak dia . Tapi sekarang , dia dah lain . Tak macam dulu . Setiap kali rehat , tempat dia cuma satu je . Dekat wakaf yang dia selalu lepak dengan kawan dia tu . Aku just tengok dari jauh je . Dia tak pernah nak perasan yang aku ada . purff , aku rindukan zulhilmi yang dulu . rindu sangat sangat :/

  Semua kenangan - kenangan ada dalam blog ni . Dan aku tak akan pernah padam blog ni sampai bila - bila . Sebab ni semua kenangan antara aku , dia dan kawan - kawan aku . Omg , kenapa lah tingkatan dua ni banyak sangat kenangan yang susah aku nak lupakan =,="" . Okayy , byee .