+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Mimi a.k.a Mimo :')
Thursday, June 7, 2012 @ 12:09 AM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\


Hai readers 


Okay , sekarang aku nak bagitau yang kucing aku da hilang :)   . Kucing yang paling aku sayang  , kucing yang selalu buat aku ketawa :'D  . Mimi , tu nama pertama yang aku namakan untuk kucing aku . Sebelum aku dapat tahu yang kucing aku tu sebenarnya  Jantan . Lepas aku dapat tahu kucing aku tu Jantan , terus aku ubah nama dia . Aku letak nama Mimo :)  .

Minggu lepas aku balik kampung , Mimo aku tinggal kat rumah . sebab mak aku tak bagi bawa . Alasannya mimo boleh cari makanan sendiri . Ayah aku dengan aku memang nak bawa tapi mak aku je yang tak bagi . Sebelum aku nak bertolak tu , aku tengok mimo dekat luar . Sumpah , masa tu memang aku rasa tak sedap hati .

Hari ahad aku dah balik kat Terengganu . Aku tengok kat belakang rumah aku , banyak tahi mimo . hahaha , barang-2 kat belakang rumah habis berselerak . Macam mimo mengamuk je kat situ sebab tak boleh masuk. Rumah aku kuarters , rumah aku tingkat atas sekali . Tapi mimo kalau dia dah lalu dekat belakang , dia memang tak tahu nak keluar . Dia akan keluar ikut pintu depan . dia tak pandai ikut belakang . Nak meniti semua tu . Aku takut mimo terjatuh je dari atas . boleh jadi kan ? . Aku risau sangatt .


Petang tu , aku cari mimo . Merata tempat aku cari , . Tapi aku just jumpa adik adik mimo je . Mimo aku tak jumpa .  Dah dua hari aku cari mimo . Tapi langsung tak jumpa . Dan korang tahu ? aku cari mimo sampai aku menangis . hahaha , nasib baik tak ada orang masa tu :')  . Sampai sekarang mimo tak balik rumah . Aku tak tahu kat mana dia berada , aku tak tahu dia makan apa . Sumpah , aku tak pernah rasa sedih macam ni sekali .  Mimo lain daripada kucing - kucing yang pernah aku bela .


Mimo aku dah hilang :)  .


Yang tu je yang aku dapat fikir masa tu . Hilang dan hilang . Tapi aku dapat rasa yang mimo ada je dekat kawasan rumah aku ni . Cuma aku tak jumpa je . Aku takut dia terkurung dekat rumah orang lain je . Kalau korang nak tahu , mimo ni tersangatlah pemalas . Kerja dia just makan , tido , main . tu jee . Dia selalu tidur atas katil aku :) . Dan aku selalu marah dia sebab dia tidur atas katil aku dengan badan dia yang ada kutu , pasir semua tu . Dan Mimo langsung TAK takut dengan penyapu LIDI . Semua orang mesti tahu kan , semua kucing takutkan penyapu tu . tapi mimo ? dia boleh main lagi dengan penyapu tu . hahaha -,-"


Malam semalam , aku ada mimpi kucing aku tu =,= . Aku mimpi dia masuk dalam bilik aku , dia miow miow dekat aku , dia panggil aku . Lepas tu aku ad mimpi dia ad kat suatu tempat . Tepi jalan , tapi aku tak tau dia ada dekat mana . Dan saudara aku juga ada mimpi kucing aku . Dia mimpi mimo pergi dekat dia , tapi kaki mimo patah  masa tu . Ohh myy , perasaan aku masa tu rasa sedih sangatt .  Aku tak boleh bayangkan /
Aku just berharap yang Mimo akan balik semula . Harap sangat-2 -,- .

Aku rindukan Mimo si jari 6 :)





*Skandal saya :)