+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

I Heart Them ♥
Monday, June 25, 2012 @ 12:15 AM // leave a comment? [0 letters]

/Assalamualaikum\


heyheyhey Cantik & Hensem :)

Hari ini aku tak nak cerita panjangpanjang. Just nak cerita pendekpendek jee . hahaha , sebab sekarang dah pukul 12 tengah malam . huahuahuua . Dah tiba masa untuk aku masuk tidur :D  . Kalau tidur lambat , esok mula lahh , mengantuk  dalam kelas . Hohoho ,. Okayy , aku dah mengarut sangat nii .

Okayy , hari ni aku pergi pustaka , sebab nak siapkan kerja kursus sejarah aku yang menyusahkan tu . hehehe :)  .  Okayy , bayangkan . aku langsung tak buat apa-apa lagi . Lepas tu , cikgu cakap , cikgu nak kerja kursus sejarah tu  dua hari lagi . Gilaaaa , dua hari tuuu . Dan aku , langsung tak buat apa-apa . Buku skrap punn aku tak beli . hahaha . Terlampau rajinnya aku kann ? . So , hari ni aku dengan kawan-kawan aku yang paling aku sayang ni . Pergi lah pustaka . Buat kerja sekolah . Lepas tu lepak dekat rumah najiha ~
Makan Ais Batu Jagung :D . Dah lama aku mengidam . hahaha , Zulhilmi aku Kedekutttttt =,="

Aku dekat rumah najiha , punya lah bising . Gelak sana sini , menjerit lahh . Tapi nasib baik tak ada orang dekat perumahan tu . hahaha . . Lepas lepak tu , ada lah ambil gambar sikit-sikit . Err , tak sikit kott . Banyak lah jugaa :D . haha . Okayyy okayy , aku tak nak mengarut . Motif aku nak update ni pun just nak tunjuk gambar . hahaha , okayy , babai cantik cantik & Hensem hensem :DD


Ni TUAN punya BLOG :D



Oh oh ohhh , dia Kawan baik aku :))


Errr , No Comment :DD


Hahaha , gambar ni tak ada motif langsung. Just saja-saja jee :D . 
Jangan fikir yang bukan bukan :D


 Saya PELUK Dia  . 



Diorang kawan baik aku sampai Mati :)
Baju warna Pink tu , skandal aku bila zulhilmi tak datang sekolah . hahaha
skandal sebagai kawan sahaja , jangan fikir yg bukan-2 . hahaha


Oh oh oh ! Sebelum aku lupaaa . MIMO aku dah balik rumah :DD . hehehe , okayy , babaii :)