+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Teringatkan zaman masa kecik kecik :D
Sunday, July 1, 2012 @ 10:06 PM // leave a comment? [0 letters]


*Zayn Malik 


/Assalamualaikum\

heyy cantik & hensem :) . sejak akhir akhir ini kan , aku dah tak berapa update dah blog aku ni. hahaha , blog ni pun dah semakin berhabuk * tiup tiup *  . okayy ,  semalam aku dgn keluarga aku ada pergi rumah lama aku . Dekat Taman Desa Putra , Batu Enam :) . Hohoho , aku rinduuu dekat rumah lama akuu . banyak kenangann tapi sekarang tempat tu dah berubahh . Aishh , . Kawan baik aku dulu cuma ada dua orang je . seorang yana , seorang lagi athirah . hehehe .  Kawan lama aku tu semuanya dah pindah cuma seorang je yang tak pindah pindah . hahaha , nama dia yana :) . Tapi aku masih lagi anggap diorang kawan baik aku . sebab aku kawan dengan diorang sejak kecik lagi . aku mula kawan dengan diorang sejak umur 2 or 3 tahun mcm tu . 


Okay , masa aku nak balik rumah semalam , ayah aku ada lalu depan sekolah aku . sekolah rendah , hahaha . Nama sekolah tu Sekolah Kampung Tengah . hahaha , aku tahu nama sekolah tu pelik kann ? tapi aku tak pernah tahu kenapa nama sekolah tu Tengah . hehe , okay , lupakan jee .  Perkara yang paling memalukan aku masa sekolah rendah kan , masa abang aku dukung aku sampai dekat kelas. hahaha . Macam ni cerita dia , masa tu darjah 1 . masa tu baru lepas PJ kan , lepas tu aku pergi la bilik persalinan sebab nak tukar baju . Lepas tu , bila aku keluar je , tengok tengok kasut aku dah hilang . adoii , aku masa tu memang dah menangis lahh , . cikgu cuba pujuk aku , cikgu suruh aku masuk kelas tapi aku tak nak sebab kasut tak ada.

Lepas tu , aku panggil nama abang aku . Aku panggil " nak apih , nak apih " . hahaha , memalukann . Masa tu abang aku darjah 6 . Lepas tu , cikgu aku pergi lah panggil abang aku . Dari jauhh aku nampak abang aku terkedek kedek pergi dekat aku . Bila abang aku nampak aku menangis teruk sangat , abang aku terus lari . Lepas tu , abang aku tanya , aku cakap la kasut aku hilangg . lepas tu , abang aku suruh aku naik atas badan dia. aku pun naik laa , . abang aku dukung aku sampai masuk kelas. Tapi cuba korang fikirkan , abang aku dulu dah la gemuk  , lepas tu dukung aku . Dah lah kelas jauh gilaa -,-" . Memang penat aa , Tapi seronok juga ada orang dukung aku :DD . Hahaha >.<


Dulu kawasan tu ada bukit. Aku dengan kawan kawan aku selalu main dekat bukit tu , main sorok sorok . haha , Ada la masa tu , aku tengah main main . Dari atas tu , aku dah sedia nak lari . Tpi  aku terrr guling guling sampai dekat bawah . Siapa yang sampai dulu ? mesti lah aku kann ? sebab aku guling laju sangat . Sampai kawan aku terkejut tengok aku guling macam tu sekali . hahaha , Zaman budak budak , biasa lahh :D .  

Tapi yang paling aku suka , bila masuk Tahun Baru Cina :DD . Kawasan rumah aku tu ada kawasan cina juga. Dekat bawah kawasan untuk orang melayu . Dekat atas kawasan untuk orang Cina . Kalau aku pergi sekolah , mesti aku kena lalu dekat rumah cina . Dan korang tahu apa ? bila aku nak lalu kat rumah cina , confirm aku akan bawa laju laju . sebab takut ada anjing kejar :D . Tapi aku pernah tau kena kejar dgn anjing . haha , Nasib baik masa tu aku bawa basikal . Lepas dari kes tu , aku dah serik nak pergi sekolah dengan basikal . hahaha . 

Bila masuk Tahun Baru Cina , aku dgn kawan kawan aku akan pergi kawasan cina . Lepas tu minta Limau dua biji :D . lepas tu , aku dgn kawan kawan aku dapat lah Angpauu . hahaha . Tapi , kalau rumah yang ada anjing , jangan harap aku nak datang =,=" .  Selalunya kan , kalau Tahun Baru Cina mesti ada persmbhan yang naga tu kann ? . Semua orang mesti suka tengok tapi akuu ? Aishh , aku takut nak tengok . haha , sumpahh , memang menakutkannn . aku tahu dalam tu cuma orang , tapi aku takut . haha , Geli pun ada . hehehe >.< . 

Okayy , aku rasa dah terlampau panjang ni . haha , aku pun dah tak idea nak cerita apa dahh . cuma tu je kot yang aku ingat . Hahaha , by the way , terima kasih la siapa-2 yang sanggup baca sampai habis . hahaha :DD . Okayy , babaii ~


Ada orang cakapp aku dengan Zulhilmi macam ADIK BERADIK =,=" . Hahaha , okayy . Nevermind.   * Zayn Malik  *