+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

La La Landd ~
Wednesday, July 11, 2012 @ 9:47 PM // leave a comment? [0 letters]


/Assalamualaikum\


Hai readers  Korang semua rindukan aku takk ? Maklumlah , aku kan dah lama tak update blog ni . acecehh , *Perasannn .  Okayy , abaikan ayat aku kat atas tu . haha , tak ada motif langsung kan comel/hensem ? . 


Okay , semalam ada senamrobik dekat sekolah aku . Korang tau apa ? aku macam budak - budak je semalam . Yelahh , ada ke patut , semua orang tengah senamrobik tapi aku pergi joget sebab best dengar muzik . hahaha , kawan - kawan aku yang tengah senamrobik tu pun tak jadi nak senam tauu . sebab aku pergi kacau diorang . Tapi aku joget pun , aku ikut rentak dia juga . Aku buat cara aku yang tersendiri . hehehe . Aku lebih suka yang senamrobik yang macam disco tu  . hahaha , . Sumpah , aku semalam macam budak kecik jee . Tapi kawan aku najiha lagi lebih daripada aku . hehe . Tapi yang lebih memalukan , zulhilmi nampak apa yang aku buat semalam -,-" . Aishh , Jatuh air muka aku . hahahaha . 



Sekarang baru aku nak cerita pasal hari ni . winkwink  . Hari ni aku pergi sekolah macam biasa , tapi hari ni tak macam biasa . Aku dengan kawan aku ada gaduh sikit . Yeahh , semuanya mungkin salah dia ataupun ada juga salah aku . Selama ni mungkin aku bersabar je dengan dia , sebab tahun depan bukannya aku sekolah dekat sini lagi dah . Aku akan pindah Perak tahun depan . Buat selama lamanya . Jadi , ikut suka hati dia lah nak buat apa . Bila aku betul betul dah tak tahan dengan sikap dia tu , aku akan luahkan semua yang dia pernah sakitkan hati aku . Aku pun ada perasaan kan ? , Kalau boleh aku nak je marah marah dia sekarang ni . Cuma aku fikir satu jee . Satu jee dalam fikiran aku . Aku asyik fikir yang dia KAWAN BAIK aku . Tapi tak pernah pulak aku tahu ada kawan baik yang macam ni .




Aku harap nanti dia berubah lahh -,-" . Harap sangattt . 




Okayy , masa kat makmal science tadi , cikgu science aku ada buat Experiment . Tajuk dia aku tak ingat . hikhokkk . sebab panjang sangattt . hehehe >.<  .  Experiment ni pun agak bahaya juga lahh . sebab ni gunakan Api .  Sampai cikgu science aku cakap , budak kelas 3 Al Buruj  pun buat experiment ni sampai boleh meletup . Hahaha , betul ke tak pun aku tak tau . tapi yang tu lah yang aku dengar . hehe . Cikgu aku cakap experiment untuk kelas aku semuanya jadi . Kelas lain tak berape jadi . Haha , tapi menakutkan juga lahh . 


Masa buat benda tu , aku duduk betul - betul kat belakang cikgu . haha , sebab aku takut kena api . Tapi yang paling aku benci , bila aku tersedut asap . Aishhh , Pening gila bhai -,-" . Korang tau kan apa rasa bila tersedut asap ? Rasa sakit kann ? . Ha , lepas daripada tu , aku dah duduk jauh sikit daripada asap tu . hahaha ,. By the way , hari ni ada perjumpaan kelab persatuan . Tapi aku pergi pontengg . ayoyy . aku malas nak pergi sebab tak ada kawan . Dah lah kelab Bahasa Inggeris .  Aishh , aku tak minat sangat -,-" . 


Lepas tu , aku pergi jumpa zulhilmi . Tapii , aku tak berapa cakap dengan diaa . dia pun senyap dengan akuu . Aku rasa bunyi kereta dengan motor lagi kuat . hehehee . Nak buat macam mana , Tu lah diri aku dengan diaa . bila berdua je , ada lah nak di cakapkan . pot pet pot pettt . hahaha .




Okay , aku rasa dah  makin mengarutt . Dannnn ! Esok ada timbang BERAT dan KETINGGIAN . Aishhh , Esok aku nak ambil MC ! . hahaha , tak sanggup untuk menghadapinyaa -,-" . 


Okayy , Babaiii ~ . Aku taknak mengarut dahh . Muah :D












saya yang pakai tundung Hitam tu . Comel kann ?
Okayy , saya tau saya kuat perasan . Hahaha
babai :D