+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Hari Kokurikulum
Tuesday, July 17, 2012 @ 6:19 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\


Hai Hensem and Cantik :D . Please , abaikan muka aku dalam gambar tu . Tudung tak berapa jadi . Hikhokk   . Okay , hari ni ialah Hari Kokurikulum . Korang tahu apa ? , tahun ni tak berapa meriah sangatttt . sebab gerai gerai dia terlampau lah sikittt . Kalau tahun lepas , Ohhmmmggg , terlampau meriahh . Boleh dikatakan dekat sekolah tu penuh dengan gerai - gerai . 


   Pagi pagi tu , sebelum pergi sekolah , aku ada hantar mesej dekat si Degil . Aku minta tolong dengan dia suruh tolong belikan coklat yang berangin untuk aku . hahaha , sebab aku sakit tekakk . Masa aku bangun tuu , langsung tak ada suara okayy . Nak cakap pun susahh , suara aku jadi serakk ,. Lepas pukul 7 tu , aku pergi sekolah macam biasa .

Hari ni lain sikitt , sebab aku bawa handphone dekat sekolah . Okay , bukan aku seorang jee , ramai lagi yang bawaa . Maklum lahh , hari kokurikulum katakannn , bebas lah kannn ? . Acececeh . Tapi mula mula tu , memang bosan gilaaa . Aku masa tu rasa nak balik rumahh jeee . Masa mula mula tu , semua pelajar kena duduk dalam dewan . sebab ada persembahan , ceramah dan untuk perasmian kott . Aku ingat kan , mula mula datang tu terus enjoy . Hampeh betul . hahaha .

Masa duduk dalam dewan tu , semua pelajar kena menyanyi :D . Bukan menyanyi lagu Bigbang or Justin Bieber or One Direction . hahaha , Tapi lagu Negaraku , Selamat Sultan dan Lagu Sekolah . Dan cikgu baik sangat sangat hari ni , cikgu tambah satu lagu . lagu Jalur Gemilang . hikhokkk .
Masa nyanyi lagu Negaraku tu , aku dengan kawan kawan aku je yang nyanyi . hahaha , Lepas tu , lagu Selamat Sultan . Lepas tu Lagu Sekolah . Okay , aku mengaku , aku langsung tak tahu lagu sekolah -,- . Aku cuma ingat bahagian " Ilmu punca kemajuan" . Tu jee :D , Bagus kan budak ni ? hehehe .
Lepas je nyanyi lagu sekolah , . Nyanyi pula lagu Jalur Gemilang .

Lagu ni , aku dah tak ada suara langsunggggg .  Memang serak gilaaa lahhh . Kawan aku pun gelak bila dengar aku nyanyii , dan masa tu  , aku mengharapkan yang zulhilmi aku tu bawa coklat yang aku inginkan tuu . Sebab aku betul betul tak ada suara masa tu . Aku dengar suara aku tu pun macam suara Nenek , tahu takk ? hahahahahahahahaha -,-" .Tapi dia tak bawaa sebab kedai tutuppp , Tapi mak aku hari tu pergi beli coklat , ada jee kedai buka ? ish ish ishhh -,- . Lain kali ketuk pintu kedai , ketuk kuat kuat , biar tuan kedai tu dengar dan  buka , dan halau dengan penyapu lidi -,- .

Lepas je persembahan apa bagai semua tuuu , aku dengan kawan kawan aku pun pergi jalan jalan . merayauuu , .Lepas tu , aku pergi dekat satu tempat . yang untuk sejarah je lahh . Lepas tu , aku nampak kaki gajah . hikhokkk . Besarrrr sangattt -,- . Asal sekolah aku ada kaki gajah ? sebab cikgu cikgu dekat sekolah aku tu ada jemput ahli muzium datang dekat sekolah aku dan tunjuk semua benda benda tuu . hehehe , By the way , aku geli nak tengok kaki gajah . sebab dia pun aku tak tahu . tapi memang geliii . Tapi , perkara yang first aku cakap masa aku nampak kaki gajah tu . Aku cakap macam ni " Eh eh ehh ! Kaki Burhanuddin , kaki burhanuddin ! "  hohoho , aku tahu aku baik :D . hehehe , aku cakap macam tu pun sebab , budak kelas aku panggil burhanuddin Gajah . Mungkin sebab burhanuddin Gemuk kot :P . Tak baik betul lahh . hahaha

Lepas tu , aku pergi tempat lainnn . Tengah belek belek nii , ada lah akak ni tegur akuu . dia tanya aku , aku form berapa . aku pun jawab lah form 3 kann . lepas tu dia cakap apaa ? dia cakap " Oww , patut lahh nampak comel :D  " . Dan aku yang tengah malu malu tu , aku pun terus senyum sampai nampak gigi dan terus cakap " Terima kasihhh :DD " . Lepas aku cakap macam tu , kawan aku tolak aku , diorang cakap cara  aku ucap terima kasih tu  nampak macam budak budak . Tapi ? betul lah kan , orang cakap comel , kena lah cakap terima kasihh :P .

Lepas tu , aku pergi dekat bahagian apa entah . Aku nampak Ipad ! . Aku terus pergi dan aku terus tanya " Kak , boleh pegang tak ? " . hahaha , nampak macam orang bodoh yang tak pernah pegang Ipad -,- . Lepas je aku pegang tu , aku belek belek . Lepas tu , aku tekan Camera :D . Dann Klikkkkkkkkkk ! , terus amek gambar aku . hahaha , bayangkan , ramai yang tengok masa tuuu dan ramai yang ada kat situ . aku dengan slamber je pergi tangkap gambar . hehehe , lepas je aku amek gambar , terus aku delete . Malu lahhh , sebab semua orang boleh tengok , tahu tak ? kalau lah zulhilmi ada masa tu , mesti dia gelakkan aku -,- .

Lepas tu , aku pergi dekat bahagian jual kerincing . Aku suruh zulhilmi datang kat situ . Sebab dia dah janji nak belikan aku sesuatu . Dan dia dah belikan aku kerincing Kristal . Satu Huruf A , satu Huruf Z . huruf A dia amek , huruf Z aku yang amek . hehehe , Lepas tu , aku bising bising dengan zulhilmi dekat situ . Okay , tak de lah bising sangat punnn . Cakap jeee . Tapi dia lebih banyak gelakkan aku -,- . Lepas tu , aku baru teringatkan janji aku tuu . aku pun belikan dia sesuatu gakk . aku belikan kerincng NSA  AZ . Habis RM3 aku . hehehehe :D . 

Lepas je pukul 1 lebih , aku dah nak balik . Tapi panas sangat . jadi aku dengan najiha pergi dekat kelas . Dan ohhhhhhhh , terkejut akuuuuu =,= . Meja aku dah hilangggg . buku aku ada kat kerusi aku . Dan aku tahu , meja aku tu kena ambil dengan cikgu cikgu untuk pameran tu . Tapi perlu ke ambil meja aku ? dah lah ada nama EMY dengan MIRA :( . Sedihnyaaaa -,-  . Meja kelas aku banyak yang kena ambil . Kelas A lagi lahh . Semua hilang terusss . hahahaha , Kalau lah cikgu tak letak balik meja aku tuuu , memang aku saman sekolah tuu -,- . aAaaahhh , bencinyaa -,- . 



Aku tahuu , dalam entry ni banyak perkataan LEPAS TU . hahaha , jadi hayatilah perkataan tuu . Maaf , entry ni terlampau panjang :D .  Okay , byee :D 

 Ni kerincing yang saya bagi diaa :D . *tak penting


 Untuk pertama kaliii , ohoiii , ni PAKWE saya :D
SI DEGIL . hahaha , kelakar kann :P

Okayy , babaiiiiiiii :D