+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Sudah lama menghilang :)
Saturday, February 18, 2012 @ 3:44 PM // leave a comment? [0 letters]



hey readers , fuh fuh fuh , da lama aku tak update blog . haha , aku dah tak idea nak cerita tentang apa . By the way , sekarang nie aku tengah edit blog aku . Nak bagi makin lawa . hahaha , Nie first time aku guna blogskins tahuu . Mula mula susah lah juga kan ? . Tapi lama lama tu rasa senang pulak . hahaha , aku dah lama nak try guna blogskins ni , tapi disebabkan ramai sangat yang cakap dekat aku kalau nak guna blogskins nie kena pandai guna coding dia . Omg -,-"

Kau kau kau orang tahu , aku rasa tahun nie lah yang banyak menyeksakan aku . grrr , stress ! . Minggu nie ada kelas petang . Pkul satu hingga pukul empat . Malam tu aku tuisyen pulak . Eishh , bila lah aku nak berehat -,- . Atetete . Btw , aku dah tak ada idea nak cakap niee . haha , aku main hentam jee . Apa yang ada dalam otak aku , aku tulis . hewhew , . Sorry lah kalau entry nie banyak sangat mengarut .

Sebab akhir akhir nie aku tak sihat and aku penatt . baru je balik dari kelas tambahan . Mata aku da lebam dahh . Macam beruang panda dah aku tengokk . purff , korang tahu takk , aku rasa kan aku nak pindah sekolah je . prff , aku tak tahan lah sekolah dekat situ -,- . Cikgu cikgu sesi pagi entah apa apa . lebih lebih lagi cikgu perempuan . Salah sikit je kena rotan , salah sikit je kena pukul . Aishh , tak tahann .

Tahun depan aku nak pindahh , nak pindah sekolah teknik . hehehe , tu pun kalau aku dapat masuk lah . tapi aku harap sangat sangat lahh . aku teringin sangat nak masuk sekolah tu . Tapi , kalau aku pindah macam mana lah dengan z ? Aishh , tak sanggup nak tinggalkan dia . tapi teringin nak masuk sekolah tuu . aaaa , tekanan ! =,="

Okayy , sekarang aku dah tak tahu nak cakap apaa . sekarang aku nak edit blog aku . bubyee ~

                                   La la la la land ~