+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Freedom :)
Tuesday, October 16, 2012 @ 12:15 PM // leave a comment? [0 letters]

*Abaikan muka aku tu :)
    /Assalamualaikum\



   Hai readers :)

        Sebagaimana yang korang tahu , semua budak tingkatan 3 sudah selesai menghadapi peperiksaan semalam kan ? Ngee~ , dan aku salah satu daripada diorang . Cewahhh , ayat skema . hahaha , Okay , hari ni aku tak pergi sekolah sebab aku malas . hahaha , kalau aku datang sekolah pun , bukannya belajar . kan ? Merayau sana sini ada lah kan ? .


Grr , sorry aku banyak mengarut . hahaha ,  aku langsung tak ada idea bila nak mulakan cerita . haha , okay , aku dah makin banyak mengarut .

Mungkin korang semua rasa gembira sebab dah bebas . Tak ada lagi exam yang menakutkan . betul tak ? Tapi bagi aku tak . Gembira tu mungkin ada . Sebab dah bebas dan dah tak ada tekanan lagi kan ? cuma satu je yang aku fikir , bila dah habis exam PMR , mesti ramai yang akan cuti . Termasuk kawan - kawan aku . Dan aku pun akan cuti sekali kalau semua kawan aku cuti . Kalau aku cuti mesti aku takkan jumpa Si Degil aku kan ? .

Yang paling buat aku sedih . Tahun ni je pun aku dapat jumpa Si Degil aku tu . Tahun depan memang aku takkan jumpa dengan dia dahh . Sebab tahun depan aku dah pindah perak dan akan sekolah dekat sana . Pindah perak untuk selamanya bukan untuk sementara . Kalau sementara , aku okay lagi . sekurang-kurangnya aku dapat jumpa Si Degil aku balik kan ? Tapi ni untuk selamanya . Aishh , siapa lah nak tengok Si Degil aku tu . hahaha

Cakap pasal ni buat aku rasa sedih pulak . hahahaha . Aku tak nak fikir pasal semua tuuuu . Kalau aku dengan dia ada jodoh , memang takkan ke mana pun kan ? . Sabar je lahhh . hehehe :)
Semalam periksa Mathematics dan Kemahiran Hidup . Subject yang paling menakutkan aku ialah Mathematics . Kalau boleh aku tak nak jawab langsung . hahaha , sebab aku lemah maths . Memang lemahh . Semalam aku langsung tak boleh jawab Mathematics kertas 1 . Yang depan-depan senang , bila tengok yang tengah-tengah tu . adoiiii , nak pengsan aku rasa . Susah sangattt . Banyak yang aku tembak .

Masa tu , memang aku rasa nak menangis . Alhamdulillah , mathematics kertas 2 senang sangatttt .  Cuma ada 4 soalan yang aku tak boleh buat . Tapi yang aku yakin sangat tu pun tak tahu betul ke tak . kan ? . hahaha , sekarang aku malas nak fikir pasal semua tu . Cuma tunggu je akhir tahun dan tengok result macam mana kan ? . Arhhhh , Bila lah nak habis semua tekanan niii . Aishh ,

Lepas je habis exam PMR kan , yang ada dalam fikiran aku cuma dua . Nak beli novel dan online sepuas hati aku . hahaha , Perkara yang paling aku nak cuma nak beli novel . hehehe (:
Heyy , korang tak rasa aku banyak mengarut ke ? . hahaha , aku pun tak tahu langsung apa motif aku sebenarnya . Yang ada dalam fikiran aku cuma nak update je . Janji ada cerita baru . haha , Dah lah , aku taknak mengarut lagi dah nanti makin teruk pulak . purfffff , hehehe :)




      Horeeyyyyyyyy! , bebasbebasbebasbebasbebas :D