+Follow








Hey readers♥. I'm Nurulsyahira Amira Abd Hamid . 16 years old. Stay at Perak. In relationship with Muhammad Azmin ♥ . Please be nice here and no haters or copypaste here. Thankyou :D facebook


Meet The Owner
Just walking and walking to future

Name : NurulSyahira Amira Abd Hamid
Famous as : Mira and Anak Bear
Birthday : 08/09/1997
Age : 16 years old :)
Stay at : Perak
Status : In relationship

Favorite:
- Make a new friendship
- Blogging
- Chocolate, m&m
- Domo
- Blue, Purple , Red , Pink , White , Black
- Readers, followers

Non-favorite:
- Anons, Haters
- Liar, Arrogant
- Slow internet line
- To forget someone we were close to him/her.
- Hypocrite
- Insects
- Timeline




Be the best, dont dissapointed someone
Get something wrong in here? Ask me!



Behind the skin
Some people help me :D

Originally layout by Aulia Septiya
Big helped from Gyapo and Capitol
Other from Adobe Photoshop CS5, Photoscape, Ziera and Colourlovers

Hari yang memenatkan aku -,-
Thursday, October 18, 2012 @ 6:29 PM // leave a comment? [0 letters]



/Assalamualaikum\



Hai readers  . Bila aku baca semua kisah lama aku tu kan . Aku rasa macam , oh okayy . hahaha , bila aku nak baca kan , aku tak tahu kenapa aku malu sangat nak habiskan semua cerita tuu . Aku malu nak baca sampai habis . Sebab aku rasa ayat aku dulu terlampau " Skema" sangat -,- . Macam gedik sikit . hahaha , . Nak padam rasa sayang :) . Dengan ayat-ayat gedik tu lahh , si degil aku dapat tahu yang aku betul-betul sukakan dia :) .

Hari ni aku kena hantar buku teks . Dan buku aku ada yang tak cukup -,- . Buku Around The World in 80 Days . Jadi aku kena bayar RM10.20 . Aduhhh , buku pun nak mahal-mahal . hahaha . Buku tu aku tak tahu lah mana perginya . Siapa lah yang curi buku aku tu -,- . Aishh , nak buat macam mana , salah aku juga . mengade-mengade nak tinggal bawah meja . Bila dah kena curi , baru nak menyesal .

Dan hari ni membuatkan aku ingat masa tahun lepas :)
Aku ingat lagi , masa tu kena hantar buku teks . Dan masa tu ada dekat-dekat dgn kelas aku . Pakcik Degil aku masa tu ada sekali . Bila aku nak turun tangga dan kena bawa buku yang berat-berat tu . Aku dengan muka kesian , aku tengok lah pakcik Degil aku . Masa tu aku berharap yang pakcik Degil aku tu tolong bawakan buku yang berat tuuuu .

Tapi hampehh -,- . Pakcik Degil aku tu cuma tengok dan gelakkk . Aduhhh , memang tak kesian betul lah. Dengan kekasih sendiri pun nak sombong -,- . Hahaha , tu lah perangai dia yang sebenar . Cuma tengok dan tak buat apa-apa . Kecuali lah aku yang suruh . Kalau aku suruh baru dia nak buatttt . Tapi kalau diingatkan balik , mesti best kalau pakcik Degil aku tolong bawakan . Confirm ada yang cemburu masa tu . hahaha .

by the way , hari ni memang memenatkan aku dan aku rasa bosan sangattt . Lepas je hantar buku teks apa bagai tu , semua budak form 3 , cuma duduk dan lepak je . Langsung tak buat apa-apa . Aish , kalau lah macam ni , aku malas nak datang sekolah dah -,- . Masa dekat sekolah tadi , aku rasa nak balik dan Onlinee . hahaha , menyesal pun ada sebab tak bawa handphone . adoyai , cikgu-cikgu pun dah tak layan budak form 3 . Kalau nak balik , balik je lahh . tak ada siapa pun yang kisah . Kononnyaa . hahaha

Tapi hari ni aku rasa serba salah sedikit dengan zulhilmi . Sebab malam tadi aku dah janji dengan dia . Nak jumpa lama dengan dia dan nak dia sentiasa di sisi aku . Tapi apa yang ada , aku pergi tinggal dia . hehehe , . Aku ni cakap je tapi tak buat pun . Adoi , kesian pulak aku tengok dia tadi . Tapi aku ni jenis nak dia yang mulakan dulu . Kalau aku yang mulakan dulu , sampai esok pun takkan jadi . hehehe .

Masa nak hantar buku teks , aku dengan kawan-kawan aku ada  depan bilik SPBT kott .. Hikhokk . Lepas tu aku ada nampak zulhilmi nak turun tangga . Aku menjerit dan aku panggil " Awakkkkkkkk!" Kuat-kuat . Tapi dia langsung tak pandang aku masa tuuu . yang pandang pun cuma kawan dia je . Adoi , nak cakap pekak tak pulak -,- . hehehehe . Masa tu memang aku malu gila lahh , sebab aku jerit bukannya perlahan tapi kuat . Ramai lah juga yang tengok aku masa tuuu . Mesti ada orang cakap " Awek siapa yang menjerit tuu ? " . Haha , Takdenya lahh . Kalau ada , memang aku akan cakap " Awek zulhilmi yang kedekut tuuu " . Hikhokk .


Dah dah , Sampai sini je lahh . aku tengok pun dah makin mengarut . Apa topik yang aku nak cakap pun , aku tak tahu . hahaha . Tak ada motif -,- . Itulah aku :)



                                Hiphip , Horeeyyyyyyyyy ! :D .